Klacht POSTNL: PostNL excuus actie

Gonda

2 maanden geleden heb ik van Post NL een excuses kaart ontvangen met daarin een code voor een gratis tijdschrift.

Deze code geactiveerd, maar geen bevestiging ontvangen.
Vervolgens in december nog een keer geactiveerd, maar zonder succes.

Vorig week een mail gestuurd naar Nationale tijdschriftenbon en een mail van de Libelle voordeelpas terug ontvangen (hoezo? ). Daarna niets meer gehoord.

De PostNL Customer service is ook niet optimaal. Chatten is elke dat ik er op kijk niet beschikbaar. Verder kun je ze niet mailen.

Als dit een excuus actie is, dan heeft hij niet gewerkt... Heeft alleen maar irritatie opgeleverd.

Groet Gonda

Geachte mevrouw Koelewijn,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding is mij duidelijk geworden dat u de tijdschriften van onze excuusactie nog niet heeft mogen ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

De Nationale Tijdschriftenbon is de partij die namens PostNL de uitvoering van de excuusactie verzorgt. Zij kunnen u direct verder helpen en hebben hiervoor de genoemde kanalen (088-5500198 of klantenservice@tijdschriftenbon.nl) beschikbaar. Ik raad u aan nogmaals contact op te nemen met de Nationale Tijdschriftenbon voor een snelle levering van uw toegezegde tijdschriften.

Sven
    PostNL