Klacht POSTNL: PostNL excuus actie

Klachtnummer
# 148631
Gebruiker
Gonda
Datum
1 reactie

Details

Klacht

2 maanden geleden heb ik van Post NL een excuses kaart ontvangen met daarin een code voor een gratis tijdschrift.

Deze code geactiveerd, maar geen bevestiging ontvangen.
Vervolgens in december nog een keer geactiveerd, maar zonder succes.

Vorig week een mail gestuurd naar Nationale tijdschriftenbon en een mail van de Libelle voordeelpas terug ontvangen (hoezo? ). Daarna niets meer gehoord.

De PostNL Customer service is ook niet optimaal. Chatten is elke dat ik er op kijk niet beschikbaar. Verder kun je ze niet mailen.

Als dit een excuus actie is, dan heeft hij niet gewerkt... Heeft alleen maar irritatie opgeleverd.


Groet Gonda

Gewenste oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Koelewijn,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding is mij duidelijk geworden dat u de tijdschriften van onze excuusactie nog niet heeft mogen ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

    De Nationale Tijdschriftenbon is de partij die namens PostNL de uitvoering van de excuusactie verzorgt. Zij kunnen u direct verder helpen en hebben hiervoor de genoemde kanalen (088-5500198 of klantenservice@tijdschriftenbon.nl) beschikbaar. Ik raad u aan nogmaals contact op te nemen met de Nationale Tijdschriftenbon voor een snelle levering van uw toegezegde tijdschriften.

    Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Sven
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen