Klacht POSTNL: Postnl Extra@home komt afspraken niet na

Klachtnummer
# 298622
Gebruiker
arjanvdh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb zondag een bestelling gedaan bij Karwei.nl en op hun site staat "op werkdagen voor 21uur besteld volgende dag in huis" maar toen kon ik pas als eerste bezorgdag donderdag aangeven. Dat vond ik al niet kloppen. Maar nu kreeg ik woensdagavond een bericht dat mijn pakket donderdag tussen 8:45 en 11:45 bezorgd zou worden en ook om 9:30uur een sms dat ze er binnen een half uur zouden zijn maar hij kwam maar niet. Om 11:45uur werd ik gebeld door de klantenservice dat mijn pakket niet meer word bezorgd omdat het pakket niet meer in de vrachtwagen paste(wat dus smorgens vroeg al bekend was). De klantenservice heeft mij toen toegezegd dat mijn pakket de volgende dag in de ochtend gebracht zou worden (en bij voorkeur zo vroeg mogelijk in de ochtend). Ik heb toen nog contact gezocht met Karwei en die hebben ook nog naar jullie gebeld. Maar nu kreeg ik gisterenavond 23uur een berichtje dat ze pas smiddag's tussen 12:45 en 15:45uur komen brengen. Dus wat heeft het voor zin om iets toe te zeggen en dan niet na komen. Ik heb vrijdagochtend om 8uur ook alweer contact met de klantenservice(Zilla) opgenomen maar ze zei dat ze niets meer kon doen. Nu moet ik door jullie nog meer kosten gaan maken want het pakket gaat om laminaat en ondervloer. Ik heb nu gisteren en deze ochtend voor niets vrij genomen en de laminaatknipper al 1.5 dag voor niets gehuurd en de verhuiswagen die voor morgen geregeld was zal ik ook moeten verzetten. Dit gaat mij totaal minimaal €500 kosten omdat jullie een fout maken door het pakket niet op de afgesproken dag en tijd komen brengen. Ik ga hier zeker nog een klacht van maken bij de consumentenbond want dit is toch geen manier van werken. Het track en trace nummer is 3SYZRG001470028

De oplossing

Het pakket nu komen brengen en een vergoeding voor de gemaakte kosten

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Van der Horst,

    Hartelijk dank voor uw reactie via deze website. U geeft hierin aan dat u een pakket heeft besteld en deze zou op een bepaalde dag bij u bezorgd worden. Echter is het tot op heden nog steeds niet bij u aangeboden en u heeft hierdoor extra kosten moeten maken. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van uw verhaal en track en tracé code kan ik opmaken dat deze zending bezorgd wordt via Extra@Home. Zij hebben een eigen klantenservice. Voor vragen of klachten kunt u het beste contact opnemen met hen via telefoonnummer 088-2363764. Zij zijn te bereiken op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 uur en 18.00 uur.

    Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen