Klacht POSTNL: PostNL gaat niet netjes om met onze pakketpost uit China

H.L. Verstraten

Ik heb een pakketje besteld van AliExpress 3weken geleden en het pakket je zit in ‘ Liege-Linehaul Arrival’ al sinds 12 juni zouden jullie dit kunnen oplossen?
Er staat dat hij is gearriveerd in Nederland en is opgehaald door PostNL het traceer nummer is ingevuld waar het moet en daar staat niets.

Dat postnl eens een keer gaat uitzoeken waarom dat zendingen uit China niet goed?
Omdat meestal de verzending van producent naar destination land binnen een paar dagen wordt uitgevoerd, maar van destination land naar huisadres meerder weken.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is om lang op uw bestelling te moeten wachten. Mijn excuses hiervoor. Een pakket uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen. Zodra het pakket in Nederland is verwerkt en aan het bezorgadres is gekoppeld, komt er informatie tevoorschijn. Dat is op dit moment nog niet het geval. Hopelijk ziet u spoedig een update. Mocht dit niet het geval zijn en het duurt echt te lang, neem dan voor een verdere oplossing contact op met de afzender. Daar heeft u een overeenkomst mee. De afzender heeft de mogelijkheid om dit te melden bij zijn of haar lokale postdienst om een klacht in te dienen of een onderzoek op te laten starten. Maar ik vermoed dat het met de drukte te maken heeft en dat het nog wel goed komt.

H.L. Verstraten
Standaard verhaaltje, vingertje wijzen naar andere. Terwijl zij de remmende factor zijn.