Klacht POSTNL: PostNL geeft de medewerkers groen licht om te stelen.

Boze B

Ik heb aangifte gedaan van diefstal van een retour zending bij PostNL (criminele organisatie). PostNL heeft een onderzoek gedaan en ons bevestigd dat het pakketje in diverse sorteercentra is geweest en 'plots' van de radar verdween. Kortom, gewoon gestolen dus. Afijn, ik heb aangifte gedaan wij de politie en wil daarmee PostNL aansprakelijk stellen: het kan toch niet zo zijn dat de medewerkers bij PostNL maar ongestraft kunnen jatten daar?

Dat ze mijn schade vergoeden, maar PostNL geeft niet thuis. Ze gaan er toch niets mee doen, staat in de voorwaarden. Dus men laat de medewerkers gewoon lekker jatten daar. En de consument laten ze met veel plezier met de schade zitten.... dat doen ze dan weer wel. Trieste organisatie, helaas heb je ze af en toe nodig.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat het pakket dat u heeft verzonden niet is aangekomen bij de geadresseerde. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er een onderzoek voor u is opgestart en dat de onderzoeksafdeling u heeft geïnformeerd over de uitslag. Ik begrijp uiteraard dat het niet prettig is dat uw pakket vermist is geraakt. Mijn excuses hiervoor. Het is echter niet mogelijk om een vergoeding voor de inhoud te ontvangen, omdat dit pakket onverzekerd is verzonden. Ik heb niet de mogelijkheid om deze uitkomst te veranderen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Boze B
Geen, uiteraard. Dievenbende is het.