Klacht POSTNL: PostNL geeft geen update over waar mijn pakket is.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 446010
Gebruiker
JoostDamen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn binnenlandse pakket is inmiddels 3 weken onderweg. Sinds 30 april is er geen update gegeven op de track & trace en na een week onderzoek kan de PostNL de afzender nog niet vertellen wat er met het pakket gebeurd is. Het begint erop te lijken dat ze het kwijt zijn geraakt in het sorteerproces. Erg zonde, want het was een dure aankoop.

De oplossing

Ik wil dat PostNL proactief gaat zoeken naar mijn pakket en mij update over de status, en vooral eerlijk zijn als het kwijt is!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. Er zit al enige tijd geen voortgang meer in het proces. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u na zo lang wachten graag meer informatie over de huidige status van uw pakket wilt. Heeft u de afzender gevraagd of deze een onderzoek wil laten instellen bij PostNL? Spijtig genoeg heb ik nog geen onderzoek in onze systemen kunnen vinden. Daarom kunt u zich het beste nogmaals tot de afzender wenden.

    Zodra het onderzoek bij PostNL is gestart zal de afzender hierover updates ontvangen. Het is aan de afzender om deze updates aan u als ontvanger van het pakket door te geven.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JoostDamen
Datum
Uiteindelijke oplossing
PostNL zegt dat er geen onderzoek is ingesteld terwijl deze al degelijk een week loopt, en PostNL volgens de afzender geen informatie kon geven over de status van het pakket. PostNL, wees eens proactief en zoek uit waar mijn pakket gebleven is!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?