Klacht POSTNL: Postnl geeft mijn pakket niet terug

S.O. Menawari

Ik had een pakket verstuurd met postnl, na een maand was het pakket nog steeds niet afgeleverd. Nu zou het pakket teruggestuurd worden naar mij, ik wacht nu bijna 3 maanden. Heb meerdere malen contact gehad weer hetzelfde antwoord. Ik wil het geld van de verzending terug + mijn pakket, voor mij nooit meer postnl! Er werd gezegd dat mijn pakket binnen 6 weken aan zou komen dat is dus niet gebeurd. Het enige wat postnl kan is liegen en een klote service bieden.

Mijn geld terug met schadevergoeding en mijn pakket!

Geachte heer of mevrouw Menawari,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket naar Duitsland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat u een aantal dagen geleden een onderzoek heeft opgestart naar dit pakket. Ik wil u verzoeken berichtgeving van dit onderzoek af te wachten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

S.O. Menawari