Klacht POSTNL: Postnl geeft mijn pakket niet terug

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 341293
Gebruiker
S.O. Menawari
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had een pakket verstuurd met postnl, na een maand was het pakket nog steeds niet afgeleverd. Nu zou het pakket teruggestuurd worden naar mij, ik wacht nu bijna 3 maanden. Heb meerdere malen contact gehad weer hetzelfde antwoord. Ik wil het geld van de verzending terug + mijn pakket, voor mij nooit meer postnl! Er werd gezegd dat mijn pakket binnen 6 weken aan zou komen dat is dus niet gebeurd. Het enige wat postnl kan is liegen en een klote service bieden.

De oplossing

Mijn geld terug met schadevergoeding en mijn pakket!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer of mevrouw Menawari,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket naar Duitsland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik zie dat u een aantal dagen geleden een onderzoek heeft opgestart naar dit pakket. Ik wil u verzoeken berichtgeving van dit onderzoek af te wachten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
S.O. Menawari
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen