Klacht POSTNL: Postnl handelt niet integer en geeft slechte service

Valkenier

Een leverancier heeft een reparatie verricht aan elektronica, die absoluut niet in handen van derden mocht komen en daarom AANGETEKEND aan mij retour gezonden.
De enveloppe is 9 dagen onderweg geweest en vervolgens niet persoonlijk aangeboden, maar in de bus gedaan, waarbij de postbode zelf heeft afgetekend. Postnl heeft ongeoorloofd gehandeld met aangetekend stuk en valsheid in geschriften gepleegd. Je betaald extra kosten die onterecht zijn.

Kosten van aangetekend stuk terug betaald en maatregelen neemt tegen deze ongeoorloofde praktijken en zijn verantwoording eens gaat nemen.
De reactie van Postnl is naar mijn mening een geautomatiseerde brief, omdat ik deze al vaker heb gezien als reactie bij andere personen die het zelfde hebben ervaren. Postnl heeft er niet van geleerd en zolang dit vaak voor komt hebben ze onvoldoende actie ondernomen.Ik blijf er bij dat postnl een onrechtmatige daad heeft gepleegd en dit steeds weer doen. Tevens vind ik dat Postnl de kosten voor aangetekende post moet retourneren, omdat de post niet aangetekend is ontvangen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw aangetekende brief in de brievenbus is bezorgd. Ik kan me voorstellen dat u hier niet tevreden mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het afleveren van de aangetekende zending in de brievenbus is niet de normale aanbiedprocedure. We bespreken dit met de bezorger, zodat deze uw post voortaan correct zal aanbieden. U krijgt hier verder geen terugkoppeling op, maar hiermee wil ik herhaling in de toekomst voorkomen.