Klacht POSTNL: Postnl handelt niet integer en geeft slechte service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 386249
Gebruiker
Valkenier
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Een leverancier heeft een reparatie verricht aan elektronica, die absoluut niet in handen van derden mocht komen en daarom AANGETEKEND aan mij retour gezonden.
De enveloppe is 9 dagen onderweg geweest en vervolgens niet persoonlijk aangeboden, maar in de bus gedaan, waarbij de postbode zelf heeft afgetekend. Postnl heeft ongeoorloofd gehandeld met aangetekend stuk en valsheid in geschriften gepleegd. Je betaald extra kosten die onterecht zijn.

Gewenste oplossing

Kosten van aangetekend stuk terug betaald en maatregelen neemt tegen deze ongeoorloofde praktijken en zijn verantwoording eens gaat nemen.
Geboden oplossing
De reactie van Postnl is naar mijn mening een geautomatiseerde brief, omdat ik deze al vaker heb gezien als reactie bij andere personen die het zelfde hebben ervaren. Postnl heeft er niet van geleerd en zolang dit vaak voor komt hebben ze onvoldoende actie ondernomen.Ik blijf er bij dat postnl een onrechtmatige daad heeft gepleegd en dit steeds weer doen. Tevens vind ik dat Postnl de kosten voor aangetekende post moet retourneren, omdat de post niet aangetekend is ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw aangetekende brief in de brievenbus is bezorgd. Ik kan me voorstellen dat u hier niet tevreden mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het afleveren van de aangetekende zending in de brievenbus is niet de normale aanbiedprocedure. We bespreken dit met de bezorger, zodat deze uw post voortaan correct zal aanbieden. U krijgt hier verder geen terugkoppeling op, maar hiermee wil ik herhaling in de toekomst voorkomen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen