Klacht POSTNL: Postnl heeft de scheit in hun klanten.

daniel1984

Wacht pas sinds 23 Maart op een retour pakket.
Er is een onderzoek gestart krijg je als antwoord dat het pakket binnen enkele weken waarschijnlijk wel word geleverd. Dus moet nog maar even geduld hebben.
Maar bijna 2 maanden wachten is wel lang genoeg.
Doordat het pakket nu ergens is ben ik 10.000 euro kwijt.
Eigenlijk 20.000 euro, omdat ik de koper terug heb moeten betalen.
En heb nog geen pakket. Doordat ik nu zoveel geld kwijt ben kan ik niet aan mijn betaling plichten voldoen. Daardoor nu nood gedwongen naar de voedselbank.
En postnl weigert nu nog verdere antwoorden te geven.
Op twitter word ik genegeerd, op facebook ben ik geblokkeerd.
De telefoon word niet opgenomen, ook al staat je uur in de wacht.
Mail worden niet beantwoord.
Als dit nog lang doorgaat sta ik niet voor mijn zelf in en moeten ze het hoofdkantoor goed gaan beveiligen.

Kom met een oplossing.
Betaal een schade vergoeding, en dit heeft geen fuck te maken met wel of niet verzekerd verstuurd. Jullie plicht is het pakket leveren en dat kunnen jullie niet eens.

Schade vergoeding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik snap uiteraard dat dit niet fijn is, maar begrijp ook waarom er niet meer op uw berichten wordt gereageerd. De situatie en procedures zijn meerdere malen aan u uitgelegd, maar u wou hier niks van weten en begon op een gegeven moment zelfs met schelden. Ik zal het u nog eenmaal uitleggen, zendingen die retour worden gestuurd hebben een lagere prioriteit, waardoor het een hele tijd kan duren voor iets retour komt. Tijdens normale tijden is dit ongeveer 6 weken, maar tijdens de situatie van nu kan dit een stuk langer duren. Er zijn namelijk veel internationale vertragingen. Ik heb in dit geval wel nieuw nieuws voor u. Gister is er opnieuw een scan gemaakt van dit pakket. Ik verwacht dan ook dat de zending nu snel bij aan zal komen.

daniel1984
postnl intereseerd het niet hoe het met hun klanten gaat. Postnl zegt dat ik scheld, maar dan zal ik hun berichten die ze in het begin wel hebben gestuurd maar niet online zetten. Als ik wil kan ik daar zelfs aangifte voor doen!!!!