Klacht POSTNL: PostNL heeft door grove nalatigheid mijn pakket kwijtgeraakt zodoende stel ik PostNL aansprakelijk.

Tim

Via deze klacht stel ik u aansprakelijk, wegens grove nalatigheid, voor het kwijt raken van mijn verzonden pakketje.

Het pakketje is op 25 april verzonden naar de UK en kwijtgeraakt door PostNL. Ondanks dat dit niet aangetekend/verzekerd verzonden is, stel ik PostNL toch aansprakelijk voor de geleden financiele schade (waarde pakket 110 euro) wegens aantoonbare grove nalatigheid.

Het pakket is niet verzonden met de tracking code horende bij de pakketzegel die ik online gekocht heb, maar, zonder enige reden, met totaal andere, niet online te traceren, tracking code die incorrect en onvolledig geadministreerd is in de PostNL systemen, de grove nalatigheid in kwestie.

Onderzoek bij PostNL heeft niets opgeleverd, muv terugbetaling verzendkosten.

In bijgevoegd bestand zit volgende info:
- Screenshot Discogs order ter bevestiging waarde pakketje
- Online gekocht verzendlabel
- Verzendbevestiging oorspronkelijke tracking code
- Verzendbevestiging van de met grove nalatigheid uiteindelijk gebruikte en incorrect en onvolledig geadministreerde tracking code
- PostNL mail met uitkomst onderzoek

Betalen van de geleden schade, de waarde van het kwijtgeraakte pakketje, 110 euro.

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren