Een pakket met barcode 3SRETA6921918 dat in december vorig jaar had moeten worden afgeleverd is nooit afgeleverd of door POSTNL gevonden. Mijn klacht wordt laat ingediend daar ik nu pas ontdekt heb dat dat moeglijk is.
De oplossing
Het vinden van mijn pakket zou mooi zijn maar dat zal nu niet meer mogelijk zijn. Ik wil dus dat mijn klacht geregistreerd is.
1 reactie
Auteur
POSTNL
Datum
Dit is onze laatste reactie
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Erg naar dat uw pakket destijds niet is gevonden door middel van een onderzoek. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Hier is namens u een klacht over geregistreerd. PostNL gebruikt deze klachten om de service in de toekomst te verbeteren.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Har
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wel gemeende excuses maar mijn pakket blijft zoek.
Status
niet opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over POSTNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.