Klacht POSTNL: POSTNL heeft eenpakket van mij verloren.

content Niet opgelost
Har

Een pakket met barcode 3SRETA6921918 dat in december vorig jaar had moeten worden afgeleverd is nooit afgeleverd of door POSTNL gevonden. Mijn klacht wordt laat ingediend daar ik nu pas ontdekt heb dat dat moeglijk is.

Het vinden van mijn pakket zou mooi zijn maar dat zal nu niet meer mogelijk zijn. Ik wil dus dat mijn klacht geregistreerd is.

Geachte heer, mevrouw,

Erg naar dat uw pakket destijds niet is gevonden door middel van een onderzoek. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Hier is namens u een klacht over geregistreerd. PostNL gebruikt deze klachten om de service in de toekomst te verbeteren.

Har
Wel gemeende excuses maar mijn pakket blijft zoek.