Klacht POSTNL: PostNL heeft mijn antieke object kapot geleverd, doos aantoonbaar beschadigd tijdens transport.

Milan

Ik heb het pakket met een antiek object ter goeder order afgegeven, hiervan zijn foto's en getuigen beschikbaar.
Ik besef me dat een verzekering had gekund, maar de schade is aantoonbaar ontstaan door postnl en de manier van transport. Ook ben ik hier tijdens afgifte niet op gewezen. Aannemelijk is dan ook dat zorg wordt gedragen voor goede afhandeling, verzoging en bezorging van het pakket. Er zijn door de koper foto's verstuurd waarop duidelijk zichtbaar gaten in de doos zijn gemaakt die er bij verzenden niet inzaten. Het antieke object is gebroken en onherstelbaar. Ik wens niet alleen de kostem van de verzending, maar ook een compensatie voor geleden schade. Ook wens ik niet af te worden gedaan met een verwijzing naar het regelement, maar verwacht ik een oplossing.

Tevens al contact gehad via de chat van postNL. Na de automatische vragen beantwoord te hebben, mijn gehele verhaal uitgelegd. (Gevraagd voor reactie per e-mail wegens werktijd). Krijg ik vervolgens een bericht terug waarin ze vroegen waar ze mij mee konden helpen. 10 minuten later pas de mogelijkheid te reageren, krijg ik een automatisch bericht dat het gesprek is afgehandeld en gesloten. Pas maandag weer bereikbaar.

Volledige compensatie en vergoeding van transportkosten. Reactie kan op mijn e-mailadres genoteerd in aanvullende gegevens. De reactie zal ook openbaar hier geplaatst worden.

Geachte heer/mevrouw van den Bergh,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ten eerste mijn excuses dat het pakket in deze staat is ontvangen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- De 3S-code van het pakket
    - Foto's van de verpakking en de schade van het pakket.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht