Klacht POSTNL: POSTNL heeft mijn pakket niet bezorgd, terwijl ik al 3 keer nieuwe adres gegevens heb doorgegeven.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 445697
Gebruiker
Ted
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een pakketje verzonden naar een postbus in Londen, De zending is verzekerd tot 500 euro, en blijkbaar automatisch aangetekend i.v.m de verzekering. Een aangetekend pakket word blijkbaar niet bezorgd op een postbus, dat terwijl mij bij het POSTNL punt niets verteld is over het feit dat het automatisch aangetekend is bij verzekering en dus niet bezorgd kan worden bij een postbus.
Ik heb inmiddels in de laatste twee weken drie keer een uur aan de telefoon gezeten met de POSTNL klantenservice en drie keer een mail gestuurd met nieuwe adres gegevens om het pakket op het juiste adres te laten bezorgen. De status van het pakket is al twee weken hetzelfde; "neem contact op met de vervoerder"
Deze klantenservice zouden jullie de POSTNL klantenpestlijn moeten noemen!

De oplossing

Ik wil dat POSTNL snel stappen onderneemt om het pakket op de juiste plek te bezorgen, Als dat niet kan wil ik het verzekerd bedrag terug krijgen!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ted
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb geprobeerd via de link het bezorgadres te wijzigen maar dat kan niet. "Sorry you can't divert this parcel" zegt de website. Post NL stuurt me weer van het kastje naar de muur! 3 uur gebelt met de klantenservice, 3 emails gestuurd, een bericht op post nl facebook geplaatst, en nu een poging via klachtenkompas gedaan. De onvanger heeft ook al anderhalf uur met de klantenservice van Hermes aan de lijn gezeten! En nog steeds geen enkele vooruitgang in de situatie. Echt totaal waardeloos van POST NL
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen