Klacht POSTNL: POSTNL heeft mijn pakket niet bezorgd, terwijl ik al 3 keer nieuwe adres gegevens heb doorgegeven.
Details
De klacht
Ik heb een pakketje verzonden naar een postbus in Londen, De zending is verzekerd tot 500 euro, en blijkbaar automatisch aangetekend i.v.m de verzekering. Een aangetekend pakket word blijkbaar niet bezorgd op een postbus, dat terwijl mij bij het POSTNL punt niets verteld is over het feit dat het automatisch aangetekend is bij verzekering en dus niet bezorgd kan worden bij een postbus.Ik heb inmiddels in de laatste twee weken drie keer een uur aan de telefoon gezeten met de POSTNL klantenservice en drie keer een mail gestuurd met nieuwe adres gegevens om het pakket op het juiste adres te laten bezorgen. De status van het pakket is al twee weken hetzelfde; "neem contact op met de vervoerder"
Deze klantenservice zouden jullie de POSTNL klantenpestlijn moeten noemen!
De oplossing
Ik wil dat POSTNL snel stappen onderneemt om het pakket op de juiste plek te bezorgen, Als dat niet kan wil ik het verzekerd bedrag terug krijgen!Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.