Klacht POSTNL: PostNL heeft mijn pakket ontvangen maar weigert het te leveren omdat het 1cm te groot zou zijn?

C.Mul

PostNL blijft er bij dat ze contact willen met de afzender, terwijl: Dat is onjuist.

PostNL en DHL melden op hun website dat je als ontvanger de verzender moet vragen om contact met hen op te nemen. Maar ook als ontvanger kun je wel degelijk een klacht indienen bij de pakketdienst.

Leveren bij de afzender!
Helemaal niets. De afzender moet maar contact opnemen met PosttNl, en dat is Dat er voor verzending is betaald daar gaan ze compleet aan voorbij. Het enige wat PostNl moet doen is een pakketje afleveren van A naar B Mijn spullen waar voor betaald is is weg en je zoekt het maar uit.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking] heeft over een niet ontvangen pakket Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik wil u adviseren om contact met de afzender op te nemen. D afzender kan als opdrachtgever bij ons een navraag opstarten en ons voorzien van belangrijke informatie over zowel de inhoud als verpakking. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.