Klacht POSTNL: PostNL heeft na 3 maanden schadevergoeding voor de vermiste verzending niet vergoed

Klacht_BOL.COM_11-6-14

Waarom heet PostNL heeft na 3 maanden schadevergoeding voor de vermiste verzending nog niet vergoed. Meer dan 30 e-mails zijn verstuurd, meer dan 20 telefoongesprekken zijn gevoerd en volledig documentatie is geleverd. PostNL kan nog steeds geen datum noemen wanneer zal schadevergoeding uitbetaald worden. Waarom duurt dit zo lang en hoe lang moet ik nog wachten?

Volledig schadevergoeding binnen 1 week voor de vermiste zending nr. 3STBVD9000041.

Geachte heer Muhurdarevic,Hartelijk dank voor uw reactie op deze site, graag bericht ik u als volgt.Uiteraard heb ik direct een melding naar mijn collega verzonden om contact met u op te nemen. Uiteraard excuus voor alle ongemakken welke u heeft ervaren.Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,Annelies
    PostNL Webcare
    Klacht_BOL.COM_11-6-14
    Ik wacht langer dan 4 maanden. Waarom is mijn probleem nog steeds niet opgelost? Hoe lang moet ik nog wachten?
    Groet,
    BeautyQ team
    Geachte heer Muhurdarevic, Erg spijtig dat u uw geld nog niet retour heeft ontvangen. Ik heb het onderzoek voor u heropent met het verzoek het geld zo spoedig mogelijk over te maken.Met vriendelijke groet,Lotte
    Klacht_BOL.COM_11-6-14
    Helaas mijn geld is nog niet binnen. Ik wacht langer dan 5 maanden voor afhandeling van mijn case door PostNL!