Klacht POSTNL: postnl heeft pakket niet bezorgd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 653176
Gebruiker
brubru
Datum
1 reactie

Details

Klacht

pakket niet ontvangen maar op de website van postnl staat dat het bezorgd is en dat er voor getekend is handtekening is niet van mij.
contact gehad met postnl maar die schuiven het af naar de afzender en daar moet ik contact mee opnemen.
ook het tijdstip op waar het bezorgd zou zijn kan niet want was de gehele dag niet thuis.

Gewenste oplossing

achterhalen waar mijn pakket is en het alsnog bezorgen
Geboden oplossing
Er is geen oplossing aangeboden zij verschuiven het naar de verzender maar ze gaan er aan voorbij dat er een handtekening is gezet door de bezorger zelf en niet door mij het pakket is voor de deur neer gezet waarna het door iemand is mee genomen. Had de bezorger het niet achtergelaten zonder handtekening was nu mijn pakket niet kwijt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie

    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw pakket niet bij u is bezorgd terwijl de status dit wel aangeeft. Ik begrijp dat dit teleurstellend voor u is. Mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u een toelichting.

    Uw klacht heb ik geregistreerd en deze wordt gebruikt om onze dienstverlening te verbeteren. Volgens de scans is de zending 17 maart bezorgd. Wanneer deze niet door u is aangenomen, kunt u het beste contact opnemen met de afzender. Die kan als onze opdrachtgever PostNL benaderen en een onderzoek opstarten zodat precies wordt uitgezocht wat er met uw zending is gebeurd.

    Ik begrijp dat dit niet naar uw tevredenheid is maar hoop door deze toelichting dat u duidelijkheid hierover heeft gekregen en begrip hiervoor heeft.

    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een prettige dag.

    Gaat het een volgende keer opnieuw niet goed? Laat het ons dan gerust weten. Op postnl.nl/klantenservice vindt u onze contactopties en antwoorden op veelgestelde vragen. 


    Met vriendelijke groet,    

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen