Klacht POSTNL: Postnl heeft zelf een levertijd veranderd, zonder overleg met verzender en ontvanger

Nancy

Via webwinkel Wijnvoordeel besteld met als leveringsdatum2-10 17.00 - 21.00 uur.
Gebeld met Wijnvoordeel en blijkt dat Postnl zelf de leveringsdatum heeft veranderd naar 3-10 in de avond.
dit kan natuurlijk niet!

Postnl dient zich aan de levertijd te houden

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. U geeft aan dat de leverdatum van uw pakket zomaar gewijzigd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- De track en trace code van het betreffende pakket.

Nancy
    Track en trace nummer was niet bekend omdat jullie de zending niet opgehaald hebben op het afgesproken tijdstip.

Intussen is de bestelling afgeleverd en kan de klacht afgerond worden