Klacht POSTNL: POSTNL HEEL ERG NALATIG MET EEN GROOT PAKKET!

Loshetop!

Ik heb een pakket retour gestuurd naar Boohoo Zwolle op 24-05-18.
Ik ben er vanuit gegaan dat het nu behandeld zou zijn bij Boohoo en gewoon bezorgd zou zijn. Nu zie ik dat het nog steeds op 3-6-2018 in de sorteercentrum is. Deze pakket weegt heel zwaar en bevat artikelen die geretourneerd moeten worden. Ik maak me heel erg veel zorgen waarom het pakket nog in de sorteer centrum moet zijn. Het pakket is goed verpakt en alles is in orde! PostNL is naar mijn mening nalatig geweest om mijn pakket van waarde gewoon ergens te laten liggen. Op het pakket staat mijn adres maar helaas niet in de tracking. Het is ook geen klein pakket die over het oog gezien kan worden.

Mijn pakket moet geleverd worden!!! Dat is van grootste belang.
Dit is heel vervelend! Ik wil per direct dat het opgelost word en horen dat het nog goed gaat en het een fout is die direct hersteld word!

Tot nu toe is het altijd goed gegaan MAAR, dit vertrouw ik niet! Mijn vertrouwen neemt af juist wanneer de pakket van waarden is gaat het mis?

Wie heeft mijn pakket?????
Wie is hiervoor verantwoordelijk en waarom?

PER DIRECT WIL IK DAT MIJN PAKKET VERSTUURD WORD! NAAR HET JUISTE ADRES, DIT GAAT OM EEN AANGETEKEND PAKKET EN IK GA ER VANUIT DAT DIT GETEKEND WORD DOOR DE ONTVANGER BINNEN KORT!

Geachte heer, mevrouw Azad,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat een door u verzonden pakket nog niet is afgeleverd bij de geadresseerde. Ik kan me voorstellen dat u meer duidelijkheid wilt en dat u zich zorgen maakt. Graag reageer ik op uw bericht.

Om een onderzoek op te starten en uit te zoeken wat er precies aan de hand is ontvang ik graag nog de volgende gegevens van u:
    • Het volledige adres van de geadresserde;
    • een zo gedetailleerd mogelijke beschrijving van de inhoud van de zending;
    • een zo gedetailleerd mogelijke beschrijving van het uiterlijk van de zending

De aanvullende informatie kunt u verstrekken door een reactie te plaatsen op dit bericht. U kunt de gegevens ook via een privébericht versturen. Zodra ik deze informatie van u heb ontvangen zal ik u informeren over de afhandeling van uw melding.

In afwachting van uw reactie,

Tamar
    Geachte heer/mevrouw Azad,

Uw angst is zeker niet onlogisch, al wil ik u verzoeken een mate van rust te bewaren. Pakketten naar postbus-/antwoordnummers gaan via andere kanalen dan reguliere pakketten en zijn derhalve moeilijker te volgen. Soms komt de laatste scan wegens dit andere kanaal niet door. Ik wil u verzoeken eerst contact op te nemen met de geadresseerde: de kans is aanwezig dat zij het pakket al in hun bezit hebben. Mocht dit niet het geval zijn, start ik ommegaande een onderzoek voor u. Om deze op te kunnen starten, zou ik graag een omschrijving van het uiterlijk van het pakket willen ontvangen, plus het verpakmateriaal en de inhoud.

In afwachting van uw antwoord verblijf ik.

Rodney
    Geachte heer/mevrouw Azad,

In afwachting van uw antwoord verblijf ik.

Rodney
    Geachte heer/mevrouw Azad,

Bedankt voor uw reactie. Uit uw voorgaande berichten begrijp ik dat u een zending naar Boohoo heeft verzonden, maar in uw laatste reactie heeft u het over Etsy. Graag zou ik duidelijk willen weten waar naartoe u het pakket heeft verzonden. Is dit Etsy geweest, of is dit Boohoo? Daarnaast ontvang ik ook nog graag de gevraagde informatie van mijn collega.

Thera
    Geachte heer/mevrouw Azad,

Bedankt voor uw reactie. Uw onderzoek is afgelopen woensdag aangemaakt onder het casenummer 04833531, deze zal binnen vijf werkdagen na oorspronkelijke datum in behandeling genomen worden, waarna u over de status zal worden geïnformeerd. Mijn excuses als dit niet duidelijk was.

De reden waarom we hierover voor de zekerheid hierover informeren is omdat mijn collega van de onderzoeksafdeling ook contact zal opnemen met de geadresseerde - in het geval we dan niet de juiste persoon te spreken krijgen is dit niet bevorderlijk voor ons onderzoek.

Ik wil u vragen het resultaat van ons onderzoek af te wachten. In het geval er nog aanvullende informatie nodig is, of we meer duidelijkheid voor u hebben zal mijn collega u hierover informeren.

Tycho