Klacht POSTNL: POSTNL HEEL ERG NALATIG MET EEN GROOT PAKKET!
Details
De klacht
Ik heb een pakket retour gestuurd naar Boohoo Zwolle op 24-05-18.Ik ben er vanuit gegaan dat het nu behandeld zou zijn bij Boohoo en gewoon bezorgd zou zijn. Nu zie ik dat het nog steeds op 3-6-2018 in de sorteercentrum is. Deze pakket weegt heel zwaar en bevat artikelen die geretourneerd moeten worden. Ik maak me heel erg veel zorgen waarom het pakket nog in de sorteer centrum moet zijn. Het pakket is goed verpakt en alles is in orde! PostNL is naar mijn mening nalatig geweest om mijn pakket van waarde gewoon ergens te laten liggen. Op het pakket staat mijn adres maar helaas niet in de tracking. Het is ook geen klein pakket die over het oog gezien kan worden.
Mijn pakket moet geleverd worden!!! Dat is van grootste belang.
Dit is heel vervelend! Ik wil per direct dat het opgelost word en horen dat het nog goed gaat en het een fout is die direct hersteld word!
Tot nu toe is het altijd goed gegaan MAAR, dit vertrouw ik niet! Mijn vertrouwen neemt af juist wanneer de pakket van waarden is gaat het mis?
Wie heeft mijn pakket?????
Wie is hiervoor verantwoordelijk en waarom?
De oplossing
PER DIRECT WIL IK DAT MIJN PAKKET VERSTUURD WORD! NAAR HET JUISTE ADRES, DIT GAAT OM EEN AANGETEKEND PAKKET EN IK GA ER VANUIT DAT DIT GETEKEND WORD DOOR DE ONTVANGER BINNEN KORT!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.