Klacht POSTNL: Postnl houd ons heel erg voor de gek, wij moeten verzendkosten betalen en ze liegen tegen de consume

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 605826
Gebruiker
Wij zijn de dupe
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ze hoeven geen bericht meer in de brievenbus achter te laten als de mensen niet thuis zijn, wat doen ze nu? Ze komen niet eens meer aan de deur maar sturen een mailtje....wij hebben u gemist staat er in terwijl wij heel de dag thuis waren, nu kunnen wij het pakketje af gaan halen bij primera ppfff

Gewenste oplossing

Gewoon dat mijn pakketje thuis bezorgt word, dan moeten ze maar terug komen als wij er niet zijn (wij zijn altijd thuis als wij een pakketje verwachten)
Geboden oplossing
Allereerst ik discrimineer niet, de buitenlanders zijn degene die het pakket niet netjes afgeven en een grote mond hebben, de Nederlanders leveren het netjes af en zijn vriendelijk
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat de bezorger niet bij u heeft aangebeld. Mijn excuses hiervoor. Hier wil ik graag een melding van maken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is de Track & Trace code van dit pakket?

    - Kunt u bevestigen dat uw deurbel goed werkt?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Wij zijn de dupe
    Datum
    Hier de track en tracé code
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. Graag informeer ik u.

    Door middel van uw Track & Trace-code zie ik dat u het pakket inmiddels heeft kunnen afhalen bij het PostNL punt. Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik een melding kunnen maken en is de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken en overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen