Klacht POSTNL: PostNL houd zich niet verantwoordelijk aan de belofte om een expressbrief binnen 10 dagen aftelevere

Thom0313

1) De verantwoording die een bedrijf als PostNL op zich neemt als ze pretenderen een expresse brief z.s.m. bij de geadresseerde af te leveren
2) Dat PostNL niets kan, of wil doen, om de brief op te sporen, als wij er voortijdig achter komen dat PostNL de brief niet afgeleverd heeft bij
de geadresseerde is. Dit is aantoonbaar met chatgespekken, die we gehad hebben met uw medewerkers. Deze heb ik opgeslagen op mijn computer
3) Wij aangeboden hebben om vanaf het overslagstation van PostNL, waar de brief is blijven liggen, zelf af te (laten) halen en alsnog naar de
geadresseerde te brengen.
4) PostNL niets eens kon aangeven op welk overslagstation de brief na 6 dagen zou moeten.
5) PostNL systeem van tracing dus totaal niet gewerkt heeft.
6) Hiervoor is PostNL verantwoordelijk en dient hiervan de financiële gevolgen te accepteren.

Wij zijn van mening dat PostNL zich moet verantwoorden voor deze misère en ons tegemoet te komen in de kosten die wij als Klant
hebben gehad, PostNL moet zich namelijk aan zijn verplichtingen houden, die het zelf heeft vastgelegd in hun overeenkomst, dat een
postexpresse binnen de vastgestelde tijd afgeleverd wordt. Klanten worden wettelijk beschermt voor willekeur van leveranciers die zich niet aan
hun verantwoordelijkheden houden.

Wij vragen je om intern nogmaals te overlegen of PostNL terug wil komen op haar beslissing en onze claim van €. 920,63 inclusief B.T.W. accepteert

De geleden schade door te laat aan te leveren, die wij beperkt hebben door zelf in actie te komen, te vergoeden. Wij houden PostNL ook verantwoordelijk voor het niet te kunnen traceren van de expressebrief gedurende de verzending. Meer den 10 dagen gewoon kwijt.

Geachte heer Ds,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw zending naar België. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas kan ik u geen ander antwoord geven, dat dat u eerder via e-mail heeft ontvangen van mijn collega. PostNL is niet aansprakelijk voor de geleden gevolgschade.