Klacht POSTNL: PostNL houdt ons nog steeds aan het lijntje!

Karlien&Jurgen

Lees eerst vorige klacht: PostNL bezorgd niet, maar houdt ons aan het lijntje.
Vervolg:

maandag 23 januari heeft degene die gaat over het onderzoek teruggebeld. ze had niet veel nieuws te vertellen, we moesten het onderzoek afwachten. ik vertelde haar dat haar collega zei dat het pakket met 5 werkdagen weer bij ons geleverd zou worden. daar wist zij niks van en kon zij niks van vinden. ze zou op z'n vroegst woensdag 25 januari terug bellen met meer nieuws.
we hebben niks gehoord dus hebben we vandaag, 30 januari, zelf maar weer terug gebeld.
de mevrouw die we nu aan de telefoon hadden kon ons vertellen dat we het onderzoek moesten afwachten tot 30 maart.. 30 MAART?? dat is 3 maand na de verzending van ons pakket.
het was een kerstpakket met allerlei etenswaren, ik denk dat we alles zo'n beetje weg kunnen gooien als het pakket ooit nog aankomt.
we kregen geen meerdere te spreken en ze ging niet in op de vraag of we een vergoeding konden krijgen.
we zijn boos en postnl houdt ons doodleuk aan het lijntje. het meest vervelendst vinden we nog wel dat elke collega wat anders vertelt.
we wachten maar weer af..

wordt vervolgd?...

vergoeding van het pakket, verzendkosten, en de belkosten. we hebben ondertussen een schadepost van €90,-

Geachte heer/mevrouw van der Weide,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw navraag naar uw zending tot op heden geen positief resultaat heeft opgeleverd. U geeft aan dat de eerder verschafte informatie vaak met elkaar in tegenstrijd is. Allereerst wil ik u hiervoor mijn excuses aanbieden. Om te proberen u van meer duidelijkheid te voorzien, zou ik graag de barcode van uw zending ontvangen. Aan de hand daarvan kan ik de status van uw navraag bekijken.

In afwachting van uw reactie.

Natasja