Opgelost door POSTNL: PostNL houdt zich niet aan beloofde bezorgtijden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182754
Gebruiker
Sjir
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn bestelling met barcode 3STUWP279314719 dat geleverd zou worden op 26 Augustus 2016 om 15:00 Uur niet aanwezig op de postlocatie Gamma Meerssen.

De oplossing

Graag had ik dat ik niet voor niets op de fiets stap en voor noppes naar een ander dorp moet rijden naar een postlocatie om mijn bestelling af te halen, volgens GAMMA MEERSSEN gebeurd dit veel te vaak.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Dolmans

    Ik begrijp dat onze pakketbezorger later langs is geweest dan gepland. Ik kan mij voorstellen dat het vervelend voor u is dat u hierdoor uw pakket later heeft moeten ophalen dan gedacht.

    Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden omdat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Op onze website wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. De pakketchauffeur is afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route, hierdoor kan het zijn dat het pakket niet op het verwachte tijdstip bezorgd kan worden. Het is voor mij niet mogelijk om hier invloed op uit te oefenen. Wij controleren wel de daadwerkelijke aflevertijdstippen en PostNL onderneemt actie waar dat nodig is om zo onze dienstverlening te optimaliseren.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Thera

    Klantenservice PostNL
  2. Auteur
    Sjir
    Datum
    Begrijp jullie antwoord maar het komt vaker voor zegt een medewerker van de Gamma !

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sjir
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy