Klacht POSTNL: postnl huisnummer vergeten. postnl 'kan niks doen'

Klachtnummer
# 48229
Gebruiker
Berndvn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb bij een webshop iets besteld, deze is echter mijn huisnummer vergeten te vermelden op het pakket. Nu bel ik postnl klantenservice om dit verhaal uit te leggen. Nog voor ik ben uitgesproken onderbreekt de mevrouw me en zegt niks te kunnen doen en dst ik maar moet wachten tot het retour gestuurd wordt. Waarom wil postnl niet gewoon het huisnummer toevoegen?

De oplossing

Postnl, mijn naam. Straatnaam en postcode staan op het pakket. Willen jullie AUB ook het huisnummer toevoegen en alsnog het pakket toesturen? Bedankt

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geacht heer Van Nieuwehoven,Ik vind het vervelend dat de webshop is vergeten uw huisnummer te vermelden. Graag informeer ik u verder.De afzender is verantwoordelijk voor een juiste adresseerring op het pakket. Wanneer het huisnummer vergeten is, kan PostNL dit helaas niet voor u toevoegen. Dit is zo afgesproken om fraude te voorkomen. Ik wil u adviseren om contact te houden met de desbetreffende webshop. Wanneer de zending retour wordt ontvangen, kunnen zij het huisnummer toevoegen en opnieuw naar u versturen.Met vriendelijke groet,Wendy
    Klantenservice PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen