Klacht POSTNL: postnl huisnummer vergeten. postnl 'kan niks doen'

Berndvn

Ik heb bij een webshop iets besteld, deze is echter mijn huisnummer vergeten te vermelden op het pakket. Nu bel ik postnl klantenservice om dit verhaal uit te leggen. Nog voor ik ben uitgesproken onderbreekt de mevrouw me en zegt niks te kunnen doen en dst ik maar moet wachten tot het retour gestuurd wordt. Waarom wil postnl niet gewoon het huisnummer toevoegen?

Postnl, mijn naam. Straatnaam en postcode staan op het pakket. Willen jullie AUB ook het huisnummer toevoegen en alsnog het pakket toesturen? Bedankt

Geacht heer Van Nieuwehoven,Ik vind het vervelend dat de webshop is vergeten uw huisnummer te vermelden. Graag informeer ik u verder.De afzender is verantwoordelijk voor een juiste adresseerring op het pakket. Wanneer het huisnummer vergeten is, kan PostNL dit helaas niet voor u toevoegen. Dit is zo afgesproken om fraude te voorkomen. Ik wil u adviseren om contact te houden met de desbetreffende webshop. Wanneer de zending retour wordt ontvangen, kunnen zij het huisnummer toevoegen en opnieuw naar u versturen.Met vriendelijke groet,Wendy
    Klantenservice PostNL