Klacht POSTNL: postnl is 2 maand aan het inklaren en is pakket kwijt!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 318566
Gebruiker
jail
Datum
3 reacties

Details

De klacht

postnl is mijn pakketje kwijt. deze zou nu 1,5 maand bij de inklarings afdeling liggen. er word op elke vraag beantwoord dat ik even geduld moet hebben.
inmiddels ligt het pakketje al 2 maand bij postnl en er gebeurt niks..

De oplossing

zo spoedig mogelijk bezorgen.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Van Dijken,

    Bedankt voor uw bericht op deze website. Ik begrijp hieruit dat uw zending al erg lang op de afdeling inklaring ligt en u wilt graag uw zending ontvangen. Ik wil graag voor u nakijken hoe het ervoor staat. Kunt u hiervoor de track en tracé code sturen zodat ik u verder kan informeren?

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer van Dijken,

    Bedankt voor het toezenden van de track en trace code. Zo heb ik de zending kunnen vinden in onze systemen. Ik vind het erg vervelend dat u de zending niet hebt ontvangen.

    Helaas kan ik niet voor u achterhalen wat de status is van uw zending. U kunt het beste de afzender hiervan op de hoogte stellen. Als opdrachtgever kan de afzender bij de buitenlandse postorganisatie een onderzoek naar uw pakket aanvragen. Het is aan de afzender om de uitkomst van dit onderzoek aan u door te sturen.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Bram
    PostNL
  3. Auteur
    jail
    Datum

    Geachte postnl

    dat is een mooi verhaal. maar het probleem zit hem niet in het begin van de zending, maar aan het eind! bij postnl. de pakketjes uit het buitenland komen aan worden vastgehouden voor inklaren en dan verdwijnen ze. dan is de afzender en de ontvanger de dupe en moeten zelf een onderzoek instellen die vervolgens postnl moet uitvoeren wat dus niet gaat gebeuren.

    laat postnl maar een algemeen onderzoek instellen waar die pakketjes blijven. dit was niet de eerste.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jail
Datum
Uiteindelijke oplossing
niks aangeboden. niks opgelost. niks gekregen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen