Klacht POSTNL: postnl is 2 maand aan het inklaren en is pakket kwijt!

jail

postnl is mijn pakketje kwijt. deze zou nu 1,5 maand bij de inklarings afdeling liggen. er word op elke vraag beantwoord dat ik even geduld moet hebben.
inmiddels ligt het pakketje al 2 maand bij postnl en er gebeurt niks..

zo spoedig mogelijk bezorgen.

Geachte heer Van Dijken,

Bedankt voor uw bericht op deze website. Ik begrijp hieruit dat uw zending al erg lang op de afdeling inklaring ligt en u wilt graag uw zending ontvangen. Ik wil graag voor u nakijken hoe het ervoor staat. Kunt u hiervoor de track en tracé code sturen zodat ik u verder kan informeren?

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Irene
    PostNL
    Geachte heer van Dijken,

Bedankt voor het toezenden van de track en trace code. Zo heb ik de zending kunnen vinden in onze systemen. Ik vind het erg vervelend dat u de zending niet hebt ontvangen.

Helaas kan ik niet voor u achterhalen wat de status is van uw zending. U kunt het beste de afzender hiervan op de hoogte stellen. Als opdrachtgever kan de afzender bij de buitenlandse postorganisatie een onderzoek naar uw pakket aanvragen. Het is aan de afzender om de uitkomst van dit onderzoek aan u door te sturen.

Bram
    PostNL

Geachte postnl

dat is een mooi verhaal. maar het probleem zit hem niet in het begin van de zending, maar aan het eind! bij postnl. de pakketjes uit het buitenland komen aan worden vastgehouden voor inklaren en dan verdwijnen ze. dan is de afzender en de ontvanger de dupe en moeten zelf een onderzoek instellen die vervolgens postnl moet uitvoeren wat dus niet gaat gebeuren.

laat postnl maar een algemeen onderzoek instellen waar die pakketjes blijven. dit was niet de eerste.

jail
niks aangeboden. niks opgelost. niks gekregen.