Klacht POSTNL: PostNL is aangetekend pakket kwijt! Mijn laptop! Mediamarkt laat ook niets van zich horen..

ozzie1995

Op 03-02-15 zou er een laptop bij mij aangetekend bezorgd worden met tracktrace code. Helaas is dit pakket nooit aangekomen en staat er bij de tracktrace code van wel. Ook mijn handtekening staat daar niet, maar een totaal onbekende.
Contact gehad met de PostNL klanten service maar die konden niets voor mij betekenen, ik moest maar contact opnemen met mediamarkt. Dat gedaan, die zijn een onderzoek met PostNL opgestart en zouden mij binnen maximaal 9 werkdagen reactie hierover geven. 9 dagen afgewacht maar geen reactie gekregen. Erg teleurgesteld in PostNL en Mediamarkt.

Intussen heb ik zelf wel de pakketbezorger gezien die ik op 03-02-15 ook in mijn straat heb gezien. Ik ben naar hem toe gegaan en gevraagd of hij die dinsdag een pakket heeft afgeleverd bestemd voor mij. Dit was zo, hij had het op nummer 13 i.p.v. op mijn huisnummer 18 afgegeven. Ook stond hij daar met een aangetekende brief, en was bezig met een niet thuis bericht schrijven. Die brief stond ook op mijn adres.

PostNL moet zorgen dat het onderzoek versneld verloopt. Want alles gaat zo traag en ik wil die laptop hebben. Anders ontbindt ik de koop en weiger ik verder mee te werken aan onderzoeken..

POSTNL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

ozzie1995
    Die aangetekende brief was dus ook bijna verkeerd afgeleverd. Maar gelukkig niet, helaas ben ik wel nog steeds mijn laptop kwijt. Als PostNL gewoon contact zoekt met die bezorger en het hem laat regelen. Ik heb de gegevens al doorgestuurd, maar tot nu toe doen zowel mediamarkt en PostNL er zeer weinig mee... Als het nog lang duurt de koop maar ontbinden. Ben echt helemaal klaar met PostNL, er gaat zo vaak iets fout bij dit bedrijf...
    ozzie1995
    En ik wil nog graag even melden, dat ik deze klacht al eerder heb gemeld maar dat er niets mee wordt gedaan.. Ik hoef die standaard reactie van PostNL niet straks hier te krijgen van onze excuses ervoor we vinden het vervelend voor u. Zet nou maar vaart achter het onderzoek en los het op. Die medelijden berichten heb ik niets aan. Jullie menen dat toch niet...