Klacht POSTNL: PostNL is een brief kwijtgeraakt met waardevolle inhoud.

BoosOpPostNL#

Brief nooit bezorgd. PostNL zegt hem kwijt te zijn geraakt.

De brief terug vinden. Dit hebben ze geprobeerd, maar natuurlijk wordt die niet gevonden als er waardevolle spullen in zitten.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een brief met waardevolle inhoud. Helaas is uw brief zoekgeraakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij indenken dat u teleurgesteld bent in het feit dat uw brief met waardevolle inhoud zoek is geraakt. Als u gekozen heeft voor een verzendmethode zonder track en trace code is het niet mogelijk te achterhalen wat er precies gebeurd is. Bij waardevolle zendingen raden wij u aan om minstens aangetekende verzending te kiezen. Het spijt mij dat wij uw zending niet terug hebben kunnen vinden.