Klacht POSTNL: PostNL is een brief kwijtgeraakt met waardevolle inhoud.

Klachtnummer
# 426544
Gebruiker
BoosOpPostNL#
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Brief nooit bezorgd. PostNL zegt hem kwijt te zijn geraakt.

De oplossing

De brief terug vinden. Dit hebben ze geprobeerd, maar natuurlijk wordt die niet gevonden als er waardevolle spullen in zitten.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een brief met waardevolle inhoud. Helaas is uw brief zoekgeraakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij indenken dat u teleurgesteld bent in het feit dat uw brief met waardevolle inhoud zoek is geraakt. Als u gekozen heeft voor een verzendmethode zonder track en trace code is het niet mogelijk te achterhalen wat er precies gebeurd is. Bij waardevolle zendingen raden wij u aan om minstens aangetekende verzending te kiezen. Het spijt mij dat wij uw zending niet terug hebben kunnen vinden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen