Klacht POSTNL: PostNL is firma list en bedrog

gefrustreerde klant

Volgens de track en trace van PostNL komt vandaag mijn pakket. Mooi op tijd voor Kerst.
Ik ben niet bij de deur weggeweest en toch blijkt om 13:00 uur de status op internet veranderd.
"Vandaag heeft de pakketbezorger van PostNL geprobeerd jouw Coolblue-pakket met barcode 3SCBL### af te leveren. Helaas zijn jullie elkaar misgelopen". En vervolgens "Zending gaat op verzoek van ontvanger naar afhaallocatie " Dit is al tegenstrijdig. Hoe kan het op mijn verzoek als de bezorger mij zogenaamd niet thuis trof? Geen briefje in de bus. Niks.

De chauffeur wil graag naar huis en slaat mijn adres dus gewoon over. Er word keihard gelogen. In de status staat nu dat vanaf 15:00 uur ik het kan afhalen bij een servicepunt. Maar ook dat klopt niet want dat bedrijf/servicepunt is dicht op zaterdag. Op zon- en feestdagen wordt niet geleverd, dus komt mijn pakket NA de Kerst. Schandalig omdat er gelogen en bedrogen is.

Ik kan bellen met PostNL voor 45 cent per minuut. Gedaan, maar na de mededeling dat er nog 27 wachtenden voor mij zijn hang ik op. Dat gaat flink kosten anders. Ik bel met Coolblue. Zij betreuren het maar kunnen niets doen.

Coolblue belooft dat ze vandaag zouden bezorgen. Dat maken ze niet waar. Mijn klacht pakken ze niet op. Ze maken het mijn probleem.

PostNL, jullie zijn firma list en bedrog! De chauffeurs zijn lui en liegen en bedriegen!
Coolblue, jullie service stelt niets voor. Jullie maken jullie beloftes niet waar en nemen niet eens de moeite!

En ik? zit met de frustratie dat ik een dag voor niets bij de voordeur heb gewacht, extra telefoonkosten heb gemaakt en met de auto naar een gesloten afhaalpunt ben gereden.

Liegende en luie chauffeurs ontslaan. En bezorgen zoals beloofd in track en trace.

Geachte heer, mevrouw Hengstman,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat de bezorger niet bij u heeft aangebeld en tevens geen briefje heeft achter gelaten. Mijn excuses hiervoor.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice en er een klacht voor u is opgemaakt. Dit zal worden besproken met de bezorger.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet