Klacht POSTNL: postnl is ingebreken gebleven.

punky#15wit#

er is afgelopen dinsdag een brief naar mij gestuurd en die heb ik niet ontvangen na vierdagen wachten dien ik nu een klacht in en ik wil dat de brief wordt gevonden en bij mij wordt afgeleverd zo snel mogelijk graag

dat het snel wordt opgelost

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een brief vier dagen na verzending nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier teleurgesteld over bent en een oplossing wilt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik niet achterhalen waar de post zich bevindt. Uiteraard dienen we actie te ondernemen om ervoor te zorgen dat de bezorging op uw adres zal verbeteren. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is de naam en woonplaats van de afzender?

- Heeft de afzender aan u bevestigd dat het poststuk via PostNL is verstuurd?

- Wat is uw e-mailadres?

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Helaas kan ik u geen kosten vergoeden. U bent in dit geval namelijk niet onze klant, maar de klant van de afzender. De afzender heeft met ons een overeenkomst en is daarom onze klant. Voor een vergoeding of vervanging raad ik u daarom aan om contact op te nemen met de afzender. Wat ik wel kan doen voor u is aangegeven in ons vorige bericht, maar daar zijn die uitgevraagde gegevens nog voor nodig.

punky#15wit#
    de brief is gepost dinsdag 16 juni in de avond in Geldermalsen, het was een dikke envelop met daar in een doosje medicijnen voor mijn huisdier. door mijn nicht C Opperman.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. De enige gegevens die ik nog mis om een klantkaart aan te kunnen maken en uw klacht te kunnen registreren is uw e-mailadres. Zou u deze in een privébericht nog toe willen sturen?

email adres suju62yj@kpnmail.nl
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb uw klacht doorgezet naar de juiste afdeling. Een enkele keer raakt post in het verwerkingsproces zoek. Bijvoorbeeld tijdens het sorteren door onze machines of bij het bezorgen. Bij ongeregistreerde zendingen, zoals bij uw poststuk, kunnen we helaas niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Deze poststukken kunnen we namelijk niet volgen. Bij aangetekende poststukken en pakketten is dat wel mogelijk.

Aan de hand van de postcode gaan we onderzoeken of het probleem vaker voorkomt. Op deze manier kunnen we in de toekomst voorkomen dat dit gebeurt. Ook zal ik collega's uit dit gebied informeren over uw vermiste poststukken. Mocht uw poststuk alsnog gevonden worden, dan bezorgen we deze uiteraard.

punky#15wit#
nee ik ben niet tevreden want mijn post is nog steeds zoek