Klacht POSTNL: PostNL is mijn aangetekende pakket kwijt

Tina

Op 27 december heb ik een pakket aangetekend verzonden. Helaas is deze tot op heden (9-1-2014) niet ontvangen. De status van mijn pakket op track&trace is dat PostNL mijn pakket niet heeft ontvangen. En dit terwijl ik het bij het postkantoor heb afgegeven. Om PostNL per telefoon te bereiken moet ik 45 cent per minuut betalen. Wat belachelijk duur is! Hierop heb ik een klacht ingediend, waarna ik te horen krijg dat ik een formulier moet invullen zodat ze het pakket op kunnen zoeken. Waarom kan dat niet gewoon direct ipv deze omslachtige manier. Ik wil graag weten waar mijn pakket gebleven is, want het gaat om een waardevol item. Om deze reden is het ook aangetekend verzonden, dan mag je toch verwachten dat het goed gaat. Helaas niet! Zeer teleurgesteld in PostNL, waardeloze dienstverlening. Ik stuur nooit meer iets via postNL, ik voel me opgelicht en bestolen!

Contact met mij opnemen ipv dat ik erachteraan moet gaan voor een fout van PostNL. Ik wil weten waar het pakket is, en als het kwijt is wil ik de waarde van mijn pakket terug plus de verzendkosten. Als je iets verzend dat 15 euro kost, dan kan je toch verwachten dat het goed gaat? En zo niet dan moet de klantenservice ook de prijs waard zijn.

Geachte mevrouw Nguyen,Ik vind het vervelend dat u niet tevreden bent met de service van PostNL. Graag informeer ik u verder.Wanneer een zending naar het buitenland niet is ontvangen door de geadresseerde kan er onderzocht worden wat er met de zending is gebeurd. Hiervoor krijgt u een navraagformulier toegestuurd. Op dit navraagformulier staat vragen wij informatie die wij nodig zijn voor het onderzoek. Omdat er ook een kopie van het verzendbewijs nodig is, is het navraag formulier de enige manier om verder onderzoek in te stellen. Ik wil u daarom ook adviseren dit formulier zo spoedig mogelijk in te vullen en retour te sturen zodat we voor u het onderzoek kunnen instellen.Met vriendelijke groet,Wendy
    Klantenservice PostNL