Klacht POSTNL: PostNL is mijn pakketjes 'kwijt'

Rbvnhsslt

Ik ben op dit moment op twee pakketjes aan het wachten. 1 ervan is overgedragen aan PostNL via DHL waarbij ik een code heb gekregen die niet traceerbaar is. Een ander pakket zou ik op kunnen halen bij de ophaallocatie van PostNL maar het pakket ligt er niet. Nu zijn twee pakketten waarvoor ik heb betaald kwijt en ik kan geen contact krijgen met PostNL. Telefoon is altijd 'te druk' wanneer ik bel en via de site wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Echt een waardeloze bezorgdienst. Zeker niet de eerste keer dat ze een pakketje kwijt zijn!!!!!

Mijn pakketjes alsnog bezorgen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. U geeft aan dat uw pakket niet bij het PostNL-punt aanwezig is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn vermoeden is dat het verkeerde punt naar u gecommuniceerd is middels de track en trace pagina. U bent verwezen naar MON PC op van Beekstraat 17, 5282RV in Boxtel. Het lijkt er echter op dat uw pakket bij Gamma op Vuurijzer 2, 5283PV in Boxtel zou zijn geleverd. De kans is groot dat uw pakket dinsdag 21 januari retour wordt gestuurd, omdat de bewaartermijn van het pakket dan verstreken is. Voor de zekerheid kunt u de locatie morgenochtend telefonisch contacteren.