Opgelost door POSTNL: PostNL is niet professioneel en komt afspraken niet na.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 384552
Gebruiker
Roestma
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een pakket met medische hulpmiddelen zou vandaag tussen 13 en 15:30 uur worden bezorgd. Vervolgens blijkt de bezorger (vermoedelijk) om 11:55 uur geweest te zijn. In mijn mailbox blijkt een mail van PostNL te zitten verstuurd 10:24 (!!) met de mededeling dat bezorgtijd is gewijzigd naar tussen 10:20 en 12:20 uur !
Gevolg : ik heb de verzorger gemist. On-line klacht ingediend, vervolgens gebeld. De slecht NL-sprekende dame weigert elke hulp of het geven van een oplossing: Ik moet maar wachten tot morgen.
Ik heb deze spullen VANDAAG nodig !

De oplossing

vandaag , 16 augustus 2019, mijn pakket bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat uw pakket niet binnen het aangeven tijdvak is aangeboden. Mijn excuses hiervoor. We kunnen het tijdvak echter nooit helemaal garanderen. Dit is afhankelijk van hoe de route van de chauffeur die dag verloopt. Als het vlot gaat of het is rustiger dan kan het gebeuren dat de chauffeur eerder langs komt en wanneer het tegen zit kan er vertraging ontstaan. Ik hoop dat het bij volgende bestellingen weer soepel zal verlopen. Wij houden dit achter de schermen wel in de gaten om het tijdvak dan bij te kunnen stellen, maar het blijft een indicatie. Ik zie dat u het pakket op 17 augustus in ontvangst heeft kunnen nemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Roestma
Datum
Uiteindelijke oplossing
Aandacht voor het probleem. Misschien in het vervolg medische hulpmiddelen alsnog op dezelfde dag aanbieden. Enkele dagen helaas opnieuw problemen. Een familielid had een telefoon besteld en op mijn adres laten bezorgen. Hij kreeg op de bewuste dag een mail dat pakket niet kon worden bezorgd omdat we niet thuis zouden zijn. We waren wel thuis en ook nog een briefje op de deur geplakt dat we misschien in de tuin zouden zijn en of de bezorger dan de tuin in wilde lopen (ca. 5 m). Er lag ook geen briefje van PostNL in de brievenbus, wat normaal het geval zou moeten zijn. Ik vrees dat de bezorger helemaal niet is geweest, maar te weinig tijd had om zijn werk naar behoren af te ronden. Ronduit schandalig, maar vooral ook van de organisatie PostNL die zijn medewerkers te weinig tijd geeft (vermoedelijk). Familielid heeft zijn bestelling gecanceld en opnieuw besteld maar nu op eigen adres.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen