Opgelost door POSTNL: PostNL is niet professioneel en komt afspraken niet na.

content Opgelost
Roestma

Een pakket met medische hulpmiddelen zou vandaag tussen 13 en 15:30 uur worden bezorgd. Vervolgens blijkt de bezorger (vermoedelijk) om 11:55 uur geweest te zijn. In mijn mailbox blijkt een mail van PostNL te zitten verstuurd 10:24 (!!) met de mededeling dat bezorgtijd is gewijzigd naar tussen 10:20 en 12:20 uur !
Gevolg : ik heb de verzorger gemist. On-line klacht ingediend, vervolgens gebeld. De slecht NL-sprekende dame weigert elke hulp of het geven van een oplossing: Ik moet maar wachten tot morgen.
Ik heb deze spullen VANDAAG nodig !

vandaag , 16 augustus 2019, mijn pakket bezorgen.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat uw pakket niet binnen het aangeven tijdvak is aangeboden. Mijn excuses hiervoor. We kunnen het tijdvak echter nooit helemaal garanderen. Dit is afhankelijk van hoe de route van de chauffeur die dag verloopt. Als het vlot gaat of het is rustiger dan kan het gebeuren dat de chauffeur eerder langs komt en wanneer het tegen zit kan er vertraging ontstaan. Ik hoop dat het bij volgende bestellingen weer soepel zal verlopen. Wij houden dit achter de schermen wel in de gaten om het tijdvak dan bij te kunnen stellen, maar het blijft een indicatie. Ik zie dat u het pakket op 17 augustus in ontvangst heeft kunnen nemen.

Roestma
Aandacht voor het probleem. Misschien in het vervolg medische hulpmiddelen alsnog op dezelfde dag aanbieden. Enkele dagen helaas opnieuw problemen. Een familielid had een telefoon besteld en op mijn adres laten bezorgen. Hij kreeg op de bewuste dag een mail dat pakket niet kon worden bezorgd omdat we niet thuis zouden zijn. We waren wel thuis en ook nog een briefje op de deur geplakt dat we misschien in de tuin zouden zijn en of de bezorger dan de tuin in wilde lopen (ca. 5 m). Er lag ook geen briefje van PostNL in de brievenbus, wat normaal het geval zou moeten zijn. Ik vrees dat de bezorger helemaal niet is geweest, maar te weinig tijd had om zijn werk naar behoren af te ronden. Ronduit schandalig, maar vooral ook van de organisatie PostNL die zijn medewerkers te weinig tijd geeft (vermoedelijk). Familielid heeft zijn bestelling gecanceld en opnieuw besteld maar nu op eigen adres.