Klacht POSTNL: PostNL is voor de vijfde keer brievenbuspakketje kwijt maar beweerd dat het bezorgd is!

Klachtnummer
# 646800
Gebruiker
Gebruiker1628871401
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Brievenbuspakketjes van PostNL staat op status "bezorgd" maar de ontvanger heeft niets ontvangen!
Dit is nu al 5 keer gebeurd in drie jaar!
En iedere keer weigert PostNL om uit te zoeken wat er met de pakketjes gebeurd is!

Ze maken zich er vanaf door te zeggen dat de algemene voorwaarden van PostNL niet toe staat dat de bezorging van brievenbuspakketten wordt betwist.

Na een beetje onderzoek kwam ik erachter dat de brievenbuspakketjes al op "bezorgd" worden gezet voordat ze met de bezorger mee gaan. En alles wat er daarna mee gebeurd is een zwart gat. Maar PostNL neemt geen verantwoordelijkheid voor de leugens wanneer de pakketjes helemaal niet daadwerkelijk "bezorgd" zijn.

Dus als je brievenbus pakketjes verstuurd, doe het dan met bijvoorbeeld DHL of een andere koerier want bij PostNL is het een Russische roulette en ze nemen geen enkele verantwoordelijkheid voor hun geknoei terwijl je er wel voor betaald!

Gewenste oplossing

Stoppen met liegen over status "bezorgd" van brievenbuspakketjes.
Zet de status pas op "bezorgd" nadat het daadwerkelijk de brievenbus is ingegaan!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen