Klacht POSTNL: Postnl kan niet binnen 1 dag leveren

Klachtnummer
# 346502
Gebruiker
M.C. Zanen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wederom pakket niet binnen afgesproken tijdvak ontvangen. Pakket in sorteerproces, maar levering dag uitgesteld. Pakket keurig door Coolblue dag voor beloofde levering aangeboden aan Postnl. POSTNL kan dus niet binnen een dag bezorgen. Om moedeloos van te worden.

De oplossing

Orde op zaken stellen. Als zij niet aan de voorwaarde van binnen een dag leveren kunnen voldoen, moeten ze dat ook niet aanbieden aan de online winkels.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn gegevens is uw zending inderdaad uitgesteld. De afzender heeft aan u beloofd dat de zending de volgende dag geleverd zou worden. Wij kunnen dit echter niet garanderen. PostNL mag maximaal 5 werkdagen doen over de bezorging van uw pakket. Als de afzender u een bepaalde belofte heeft gedaan met betrekking tot de levering, dan raad ik u aan om hierover contact op te nemen met de afzender.

    Ik zie dat de bezorger inmiddels onderweg is met uw zending. Ik hoop dan ook dat u uw pakket vandaag kunt ontvangen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen