Klacht POSTNL: Postnl kan niet binnen 1 dag leveren

M.C. Zanen

Wederom pakket niet binnen afgesproken tijdvak ontvangen. Pakket in sorteerproces, maar levering dag uitgesteld. Pakket keurig door Coolblue dag voor beloofde levering aangeboden aan Postnl. POSTNL kan dus niet binnen een dag bezorgen. Om moedeloos van te worden.

Orde op zaken stellen. Als zij niet aan de voorwaarde van binnen een dag leveren kunnen voldoen, moeten ze dat ook niet aanbieden aan de online winkels.

Volgens mijn gegevens is uw zending inderdaad uitgesteld. De afzender heeft aan u beloofd dat de zending de volgende dag geleverd zou worden. Wij kunnen dit echter niet garanderen. PostNL mag maximaal 5 werkdagen doen over de bezorging van uw pakket. Als de afzender u een bepaalde belofte heeft gedaan met betrekking tot de levering, dan raad ik u aan om hierover contact op te nemen met de afzender.

Ik zie dat de bezorger inmiddels onderweg is met uw zending. Ik hoop dan ook dat u uw pakket vandaag kunt ontvangen.