Klacht POSTNL: PostNL kent de definitie van klantenservice niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 522882
Gebruiker
hettypamfletti
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 10 februari jl. is er een brievenbuspakketje met traceercode naar mij verstuurd . Werd aangenomen en verwerkt door PostNL tot 13 februari , daarna geen beweging meer in de status . De bezorger is nog steeds onderweg . Gebeld ( je zit zo een half uur aan de telefoon zonder zicht op contact ) de chat-bot geeft al 5 dagen hetzelfde antwoord nl. dat ze 'vertraging hebben opgelopen maar dat het pakketje zeker dezelfde dag voor 22.00 uur bezorgd wordt'....heel irritant . En het ergste is dat ze een monopolypositie hebben , dus je bent van hen afhankelijk . Gewoonweg idioot dat zij je pakje maar kwijt kunnen maken en er verder helemaal niks aan doen . En dit is helaas niet de eerste keer

De oplossing

Ik zou heel graag zien dat dit bedrijf mijn klacht over zoekgeraakte pakketten serieus neemt en uitzoekt waar het gebleven is ! Want de (lakse ) houding van dat bedrijf aangaande zoekgeraakte items is ver beneden peil .

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u hier graag een oplossing voor vind. Helaas is een onderzoek naar brievenbuspakketjes niet mogelijk. Dit soort zendingen gaan mee met de normale postbezorger, zij kunnen onderweg niet altijd andere scans maken. Ik raad daarom aan om voor de zekerheid even navraag te doen bij de buren en het PostNL punt bij u in de buurt of de zending daar ligt. Anders moet ik u helaas verwijzen naar de afzender voor een passende oplossing.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hettypamfletti
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het is maar makkelijk ; "Helaas is een onderzoek naar brievenbuspakketjes niet mogelijk. Dit soort zendingen gaan mee met de normale postbezorger, zij kunnen onderweg niet altijd andere scans maken " Waarom dan nog brievenbuspost verzenden met een traceercode ? Misschien kan postNl eens een onderzoek doen dan naar de betrouwbaarheid van hun bezorgers ; dit is niet het eerste brievenbuspakje dat nooit aankomt omdat 'de bezorger nog steeds onderweg is '.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen