Opgelost door POSTNL: PostNL knoeit met 3S labels

Pieter J Wierenga

Pakket uit de USA, bevattende een elektronische meetsonde, is plotseling niet meer zichtbaar op Track&Trace. Volgens klantenservice niets aan de hand, pakket zal gewoon bezorgd worden.
USPS Tracing meldt in de daarop volgende dagen dat het pakket een aantal malen ter bezorging aangeboden is en retour afzender gestuurd gaat worden.
PostNL zegt interventies te plegen om het pakket juist geadresseerd te krijgen, zegt tot 4 keer toe dat het pakket nu echt bezorgd gaat worden en komt uiteidelijk met de mededeling dat het helaas niet lukt en dat de verzender maar een onderzoek moet vragen. Dit lijkt mij nogal omslachtig als men weet (zegt te weten) waar het pakket zich bevindt.

Volgens mijn verkregen informatie weet men waar het pakket ligt, dus adequate interventie zal tot resultaat moeten leiden.
Als het pakket ontvreemd is, vanzelfsprekend vergoeding van de door mij gemaakte en specificeerbare kosten.

Geachte heer Wieringa,Hartelijk dank voor uw reactie. Naar aanleiding van deze reactie, heb ik nogmaals navraag gedaan bij onze afdeling inklaring en het juiste afleveradres doorgegeven. Ik heb begrepen dat de zending is gevonden en door u is ontvangen. Uiteraard spijt het ons zeer dat de bezorging van uw pakket zo lang op zich heeft laten wachten. Namens PostNL wil ik excuses aanbieden voor de ontstane vertraging.
    Ik hoop u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.Met vriendelijke groet,Iteke
    Pieter J Wierenga
    Pakket is inderdaad ontvangen.