Klacht POSTNL: Postnl komt 2x niet opdagen, geen kerstcadeau

Klachtnummer
# 251138
Gebruiker
Francina
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Postnl zou op vrijdag tussen 09.30 uur en 11.30 uur een pakket brengen wat
was bedoeld als kerstcadeau. Postnl is niet op komen dagen en zegt dat ze wel
langs zijn geweest. Overigens ook geen briefje van Postnl. Online stond dat
mijn pakket op zaterdag 24/12 geleverd zou worden tussen 15.00 en 17.00 uur. Ik
was er om 13.00 uur en volgens track en trace zou de chauffeur onderweg zijn.
Rond 16.00 uur was mijn status opeens veranderd in "bezorging niet gelukt,
levering op dinsdag". Mijn broek zakte werkelijk af er is helemaal niemand
geweest. Postnl was telefonisch niet meer te bereiken en KPN het bedrijf waar
ik wat besteld had, belde naar Postnl. Ik moest wachten want de chauffeur van
Postnl was gebeld en ik zou teruggebeld worden. Uiteraard ben ik niet gebeld en
er is ook niemand gekomen. Ik heb dus geen kerstcadeau.

POSTNL ZEGT DAT ZE KOMEN MAAR KOMEN HELEMAAL NIET OPDAGEN.

NOOIT MEER BESTELLEN ALS DE BEZORGING DOOR POSTNL WORD GEDAAN WANT ZE KOMEN
NIET EN ZORGEN DAT HUN PROBLEEM JOU PROBLEEN WORD.

als reactie zullen ze wel weer met stomme chocolaatjes komen of als die
excuses van Postnl had het druk. Maar ook bij Postnl online geven ze nog aan
dat op vrijdag verzonden is zaterdag geleverd ook op hun feestdagen rooster. Bovendien was mijn pakket al eerder verzonden. Als Postnl het niet waar kan maken moeten ze dan ook niet stellen. Met
Sinterklaas is het bij Postnl ook al mis gegaan en nu weer.

De oplossing

Postnl doet niet aan oplossingen. Geven standaard excuses of komen weer met stomme chocolaatjes. Ik wil rugbaarheid aan dit probleem geven zodat er massaal niet meer met Postnl gewerkt word en zij hun monopoliepositie kwijt raken.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Francina,
    U geeft aan dat een pakket, welke als kerstcadeau was bedoeld, niet te hebben ontvangen op vrijdag 23 december, waarop wel een melding is geweest dat de bezorger bij u aan de deur is geweest. Om dit nader voor u te bekijken, ontvang ik graag de track en tracecode van het betreffende pakket. Ik wil graag voor u kijken wat er mee aan de hand kan zijn geweest. Mocht u het pakket inmiddels hebben ontvangen, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag. Mijn excuses in ieder geval voor deze gehele situatie.
    Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet, Femke Klantenservice PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen