Klacht POSTNL: PostNL komt afspraken niet na paket nog steeds zoek en geen enkele reactie

Ger

Ik heb op 31 mei een pakketje aangetekend en verzekerd naar de USA gestuurd en van af 3 juni staat het pakketje in Transit, meerder telefoontje , officiële klacht via PostNL ingrediënt weken geleden de laatste en helemaal geen andwoord. Belachelijk, schandalig en zeer klant ontvriendelijk het word tijd dat ik me maar onaangekondigd op het hoofdkantoor ga melden en niet eerder wegga tot ik netjes een andwoord krijg. Ik weet wel 1 ding zeker dit is niet de eerste x maar wel de laatste x dat ik met PostNL mijn privé spullen verstuur en zakelijk per direct helemaal niks meer PostNL verdient niet de koninklijke status

Een oplossing , afspraken na komen , terug bellen en er voor zorgen dat PostNL een normale site krijg die klant vriendelijk is en als laatste mijn geld terug van de inhoud van het paket en de kosten van versturen

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw zending naar Amerika. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap dat u gefrustreerd wordt als u zending al erg lange tijd in sortering zit en er geen nieuwe updates komen. Het is logisch dat u graag uw privéspullen afgeleverd wilt hebben. Ik zie dat u op 2 juli contact hebt opgenomen met mijn collega aan de telefoon. Mijn collega heeft een onderzoek opgestart aangezien de zending nu wel erg lang onderweg is. U krijgt binnen 20 werkdagen na het starten van een onderzoek een terugkoppeling. Ik raad u dus aan om t/m 30 juli af te wachten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of
    klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Ger
Bedankt voor de terug koppeling maar PostNL spreekt zig zelf tegen . Ik zou binnen een dag of 8 een reactie krijgen van PostNL maar niks hoor en zo ben ik ook meerdere xeren uit de wacht aan de telefoon gegooid. Ik wacht niet meer tot einde van de maand ik ga er een zaak van maken er ontbreek PostNL elke normale fatsoensnorm jullie zouden je moeten schamen en eerst gewoon eens afspraken na komen nu leest u alleen uw interne stukken en baseert daar een goedkope reactie op. Als ik zo met mijn klanten omga heb ik snel geen werk meer terug naar de basis zou ik zeggen PostNL en stop met liegen.