Klacht POSTNL: Postnl komt afspraken niet na

Klachtnummer
# 646023
Gebruiker
Jo Schil
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bezorgen lukte niet, zending gaat naar PostNL-punt
Afhaaltijd volgt nog.

3SDOKC001638661

We zijn gewoon thuis, dit is niet de eerste keer. Zitten voor Jan met de korte achternaan te wachten.

Ik wil dat jullie gewoon volgens afspraak leveren en voor iedere keer dat dit gebeurt een schadevergoeding gaan betalen

Gewenste oplossing

Gewoon leveren volgens afspraak. Mensen niet voor niets laten wachten.

Daarnaast een schadevergoeding.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Bedankt voor uw bericht op Klachtenkompas. Ik lees dat de bezorger niet is geweest en niet heeft aangebeld bij de bezorging van uw pakket. Sorry daarvoor, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze bezorgers zijn verplicht om aan te bellen bij het bezorgen van een pakket.

    Ik heb uw klacht opgeslagen en uw verhaal doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorger. Die gaat de situatie met de bezorger bespreken. Over de uitkomst van dit gesprek ontvangt u geen bericht. Na dit gesprek zou de bezorging beter moeten gaan. Ik kan deze fout helaas niet herstellens, anders had ik dit uiteraard graag voor u gedaan. Mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

    Gaat het een volgende keer opnieuw niet goed? Laat het ons dan gerust weten. Op postnl.nl/klantenservice vindt u onze contactopties en antwoorden op veelgestelde vragen. 


    Met vriendelijke groet,    

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen