Klacht POSTNL: Postnl komt afspraken niet na

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 400397
Gebruiker
M
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketje naar Canada al 2 weken onderweg (postnl geeft op de site aan max 5-6 dagen), dus maar eens gebeld. Eerst maar eens 25 dagen wachten is het antwoord ­čś│

De oplossing

Mijn pakket traceren en zorgen dat het bezorgd wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verzonden pakket. U heeft op 22 oktober een pakket naar Canada gestuurd, maar het pakket is tot op heden niet bij de ontvanger aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn administratie is het pakket op donderdag 7 november vrijgegeven door de douane in het land van bestemming. Ik ga er daarom van uit dat uw pakket zijn weg spoedig zal vervolgen.

    Verder klopt het dat er een onderzoekstermijn van 25 dagen gehanteerd wordt bij pakketten naar landen buiten Europa. Ik wil u dus verzoeken om rustig af te wachten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M
Datum
Uiteindelijke oplossing
Te wachten
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ?