Klacht POSTNL: Postnl komt afspraken niet na

sad Niet opgelost
M

Pakketje naar Canada al 2 weken onderweg (postnl geeft op de site aan max 5-6 dagen), dus maar eens gebeld. Eerst maar eens 25 dagen wachten is het antwoord ­čś│

Mijn pakket traceren en zorgen dat het bezorgd wordt.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verzonden pakket. U heeft op 22 oktober een pakket naar Canada gestuurd, maar het pakket is tot op heden niet bij de ontvanger aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn administratie is het pakket op donderdag 7 november vrijgegeven door de douane in het land van bestemming. Ik ga er daarom van uit dat uw pakket zijn weg spoedig zal vervolgen.

Verder klopt het dat er een onderzoekstermijn van 25 dagen gehanteerd wordt bij pakketten naar landen buiten Europa. Ik wil u dus verzoeken om rustig af te wachten.

M
Te wachten

Ook een klacht indienen over ?