Klacht POSTNL: PostNL komt bezorgafspraken niet meer na en verzet keer op keer het bezorgmoment.

E Beer

Altijd maar weer "Bezorgmoment is bijgewerkt" als je thuis bent gebleven om een pakje in ontvangst te nemen. Je kunt helemaal niet meer van PostNL op aan, het is overduidelijk dat er extreem wordt bezuinigd op de bezorging de afgelopen jaren.

Bezorgafspraken nakomen!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een door u te ontvangen pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat vertraging niet wenselijk is, echter blijft het iets wat wij niet altijd kunnen voorkomen. Hopelijk kunt u het pakket snel in ontvangst nemen. Indien u nog wel vragen heeft wil ik u vragen opnieuw contact op te nemen samen met de track & trace code waar het om gaat. Dan kunnen wij namelijk meer informatie bieden.