Klacht POSTNL: PostNL komt niet na wat ze voorschotelen.

Klachtnummer
# 330941
Gebruiker
Bozeklant#1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hoe is het mogelijk dat wanneer ik een Track&Trace code van mijn verzender krijg, ik mijn pakket volg via PostNL die beweerd dat het pakket tussen 16:00 en 18:00 uur vandaag bezorgt gaat worden en dat ik mij daar ook vrij voor maak dat ik dan ook echt thuis ben, mij blij maakt met briefje in de bus met daarop een bezorg afspraak voor de volgende dag omdat ik niet thuis was, ik kom verdomme om 14:30 thuis, anderhalf uur te vroeg op tijd, afspraak verplaatst en blij gemaakt worden met gekutklooi van PostNL.
4e Keer op rij dat ze hun beloften niet nakomen, lekker bezig #PostNL, service om te janken 👍🏼

De oplossing

Gewoon doen wat ze aangeven dat daar ook gewoon afspraken op gemaakt kunnen worden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Schuuring,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het niet behalen van het tijdvak. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het tijdvak tussen 16:00 en 18:00 geeft een indicatie weer. Wegens omstandigheden kan dit tijdvak soms niet gehaald worden. Soms is de bezorger daarbij te vroeg, andere keren te laat. Als dit een regulier probleem is, zal na zes weken het tijdvak zichzelf corrigeren naar de nieuwe situatie. Uit mijn gegevens blijkt ook dat de bezorger nogmaals langs is gekomen omstreeks 21:20 en toen uw pakket alsnog af heeft kunnen leveren. Hiermee zie ik dan ook deze klacht als afgedaan.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen