Klacht POSTNL: PostNL komt niet opdagen

Klachtnummer
# 319527
Gebruiker
Kzooi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op track&trace staat nu al twee dagen achter elkaar dat het die dag bezorgd zou worden. Iedere keer komt PostNL niet opdagen op het aangegeven tijdstip. Daarna staat er dat ze later komen en vervolgens staat er (pas rond een uur of 23.00) dat ze mij hebben 'gemist'. Ik ben hier nu al twee avonden voor thuisgebleven en langer wakker gebleven. Er is niemand van PostNL geweest hier en er is ook geen briefje achtergelaten of iets dergelijks. Dit is echt belachelijk.

De oplossing

levering uiterlijk morgen (zaterdag 25 augustus a.s.) of compensatie

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Van Rhee,

    Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg kwalijk om te lezen u twee dagen achter elkaar uw pakket niet heeft ontvangen, ik begrijp dat er geen bezorger langs is geweest terwijl Track&Trace aangeeft dat de bezorger u gemist heeft. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht.

    Om uw klacht door te kunnen geven en de bezorger hierop aan te laten spreken ontvang ik graag de Track&Trace (3S) code van het betreffende pakket en uw e-mailadres. Wilt u voor de zekerheid ook controleren of de bel goed werkt? U kunt deze informatie eventueel via een privébericht naar ons versturen.

    In afwachting van uw reactie,

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen