Geachte heer/mevrouw Buisman,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het tijdvak dat u krijgt te zien in onze app of op onze website. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.\
Als de bezorging bij het derde bolletje is, en er "bezorger is onderweg" staat, dan kunt u uw pakket daadwerkelijk verwachten. Als dit niet aan de hand is, dan is de bezorgdatum een verwachting die de app/website automatisch berekend. Ik raad u dan ook aan om bovenstaande in de gaten te houden. Daarnaast wordt er op internet een verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Uiteraard streven wij er naar om de geplande tijdsindicatie te behalen. In de meeste gevallen is dat ook zo, maar helaas kan zich een situatie voordoen waardoor dit niet mogelijk is. De bezorger is afhankelijk van de dagelijkse hoeveelheid pakketten en de planning. Het tijdstip wat wordt aangegeven is een verwachting. Dat betekent dat de bezorger iets daar voor of daarna kan gaan langs komen. Wij registreren dan ook alle routes, en het distributiecentrum krijgt ook een melding wanneer de bezorger vervroegd of verlaat is, zodat er controle is op het feit dat de bezorgers op schema rijden. Hiermee proberen wij de dienstverlening te blijven verbeteren en een dergelijke situatie te voorkomen. PostNL Pakketten controleert zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en onderneemt actie waar dat nodig is.
Ik snap dat u de gang van zaken als vervelend ervaart, ik wil u dan ook mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice