Opgelost door POSTNL: PostNL komt niet opdagen

content Opgelost
Kies een andere profielnaam

Gisteren zouden er tussen 16.00 en 18.00 twee pakketten bezorgt worden, om 18.15 kreeg ik van de webwinkels berichten dat het afleveren niet gelukt was.
De bezorger is niet geweest, al impliceert de tack and trace status dit wel.

Op tijd bezorgen, afspraken nakomen.

Geachte heer/mevrouw Schneijderberg,

Uit uw bericht begrijp ik dat u meerdere pakketten niet hebt ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u hier absoluut niet blij mee bent. Ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden voor het ontstane ongemak.

Zou u mij in een reactie op dit bericht willen laten weten of u ook kennisgevingen heeft ontvangen van de pakketten? Ook zou ik graag willen weten of uw bel het naar behoren doet.

Thera
    PostNL
    Beste Thera,

Bedankt voor de snelle reactie.

Er is de 1e keer niemand langs geweest. Ik was thuis, de bel werkt en er is geen briefje achter gelaten.

Inmiddels zijn de pakketten bezorgt en ben ik tevreden over deze leveringen. Ik zou jullie wel willen adviseren, om na te gaan of dit vaker gebeurt is bij desbetreffende bezorger. De track and trace nummers heb ik in een eerder privé bericht gestuurd. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat er men voor niets thuis blijft, terwijl de bezorger niet komt opdagen.

Bart

Kies een andere profielnaam
De pakketten zijn op een andere dag wel bezorgt, de excuses van PostNL is voor mij acceptabel.