Opgelost door POSTNL: PostNL komt niet opdagen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 316316
Gebruiker
Kies een andere profielnaam
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Gisteren zouden er tussen 16.00 en 18.00 twee pakketten bezorgt worden, om 18.15 kreeg ik van de webwinkels berichten dat het afleveren niet gelukt was.
De bezorger is niet geweest, al impliceert de tack and trace status dit wel.

De oplossing

Op tijd bezorgen, afspraken nakomen.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Schneijderberg,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u meerdere pakketten niet hebt ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u hier absoluut niet blij mee bent. Ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden voor het ontstane ongemak.

    Zou u mij in een reactie op dit bericht willen laten weten of u ook kennisgevingen heeft ontvangen van de pakketten? Ook zou ik graag willen weten of uw bel het naar behoren doet.

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL
  2. Auteur
    Kies een andere profielnaam
    Datum
    Beste Thera,

    Bedankt voor de snelle reactie.

    Er is de 1e keer niemand langs geweest. Ik was thuis, de bel werkt en er is geen briefje achter gelaten.

    Inmiddels zijn de pakketten bezorgt en ben ik tevreden over deze leveringen. Ik zou jullie wel willen adviseren, om na te gaan of dit vaker gebeurt is bij desbetreffende bezorger. De track and trace nummers heb ik in een eerder privé bericht gestuurd. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat er men voor niets thuis blijft, terwijl de bezorger niet komt opdagen.

    Met vriendelijke groet,

    Bart

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kies een andere profielnaam
Datum
Uiteindelijke oplossing
De pakketten zijn op een andere dag wel bezorgt, de excuses van PostNL is voor mij acceptabel.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen