Klacht POSTNL: Postnl komt zijn beloftes 99% niet na.

Jolijn.Bekkers

Gisteren een product besteld, met als belofte voor 18:00 uur besteld morgen in huis. Netjes een track en trace code ontvangen. De volgende dag wacht ik met veel plezier op mijn pakket de belofte was: tussen 11:00 en 13:30 maar er bleef maar staan zending in sorteercentrum. Ik bellen naar post nl en ja waar ik al bang voor was: sorry mevrouw maar vandaag komt hij niet meer nog een fijn weekend.. ik baal hier zo enorm van je blijft er speciaal voor thuis je verheugt je er op en er gebeurd gewoon helemaal niks. En nee haha dit gebeurd echt iedere keer ik ben klaar met jullie postnl!

Dat het bedrijf doet wat ze beloven..

Wat jammer om te horen dat u een dag langer heeft moeten wachten op uw pakket. We doen ons best om het pakket de volgende dag te bezorgen, maar helaas kan dit een dag langer duren. De belofte 'voor 18.00 besteld, morgen in huis' is een belofte die de afzender doet, niet wij. Mocht u hierover klachten hebben dan raad ik u aan contact op te nemen met de afzender hierover.