Klacht POSTNL: PostNL kondigt pakketbezorging aan en na een aantal dagen is de bezorging niet bekend bij Postnl.

sad Niet opgelost
Freakflower

PostNL houdt me aan het lijntje.
Ik had een pakket in Duitsland besteld, kreeg afgelopen maandag al via PostNL de mededeling: morgen tussen 13:00 - 16:30 wordt pakket bezorgd, dinsdag een nieuwe mededeling: morgen (woensdag dus) tussen 14:00 - 16:30 komt-ie, en nu donderdag weer een ander bericht: bezorgtijd nog niet bekend, pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt. Wat is hier aan de hand? Maandag is het pakket bekend, en donderdag kennelijk nog niet ontvangen. Klopt niks van. ik kon vandaag weer als Jan met de Korte Achternaam wachten. PostNL, vertel gewoon de waarheid, of, indien er geen sprake is van een pakket, zeg dan niets. Op deze manier voel ik me belazerd, het gaat wel om mijn spullen....

Geef duidelijk de situatie aan, stuur geen onnodige aankondigingen over bezorging, als dat niet waargemaakt kan worden.3S

Freakflower
    PostNL kondigt pakketbezorging aan en na een aantal dagen is de bezorging niet bekend bij PostNL.
    Zondag 14 februari pakket besteld, maandag zegt PostNL, dat het pakket dinsdag wordt bezorgd, dinsdag zegt PostNL dat het pakket woensdag wordt bezorgd, woensdag zegt PostNL dat het pakket donderdag wordt bezorgd, donderdag zegt PostNL dat het pakket nog niet is ontvangen. Bizar. PostNL zegt maar wat. Nu is het dinsdag en nog steeds geen pakket door PostNL ontvangen of verwerkt. Fijn hoor, ik zit nog steeds voor Jan Lul te wachten, PostNL reageert niet eens. Het gaat om een bestelling van bijna 150 euro, 200 km van ons huis besteld, moet dat weken duren ? Is dat te ver weg voor PostNL ? En sinds 14 februari spoorloos. PostNL, waar laat je mijn spullen ?

Bedankt voor uw bericht. In uw melding geeft u aan dat u onjuiste en onduidelijke informatie krijgt via track en tracé over een te ontvangen pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uw pakket is door de afzender al wel bij ons aangekondigd, maar ik zie dat het pakket nog niet bij ons is gesorteerd. Ik adviseer u om nog even af te wachten, want als alles goed gaat dan bezorgen we uw pakket binnenkort. U kunt de actuele status altijd bekijken op onze website, www.postnl.nl.

U geeft aan dat het niet prettig is om bericht te ontvangen dat de zending zal worden bezorgd terwijl de zending nog niet door ons is verwerkt. Naar aanleiding van een voormelding van een verzender wordt een zending in ons systeem meegenomen in de planning van de route voor de chauffeur en krijgt deze zending ook een verwachte bezorgtijd. Indien de zending nog niet door ons is ontvangen of verwerkt dan passen we deze verwachting aan. Onze excuses voor het hierdoor ondervonden ongemak. We kijken regelmatig naar manieren om onze dienstverlening te verbeteren en het voor onze klanten makkelijker te maken, en zullen uw opmerkingen hierin meenemen.

Mocht u toch nog vragen hebben over wanneer u uw pakket ontvangt, dan kunt u het beste contact daarover opnemen met de afzender.

Freakflower
Gelukkig toch een reactie van PostNL. Maar het blijft nog even afwachten, wanneer mijn bestelling wordt bezorgd.