Klacht POSTNL: Postnl kwam niet opdagen

De-Vlissinger

Ik kreeg op de track and trace app bericht dat er vandaag een pakket bezorgd zou worden.
Er kwam niemand opdagen..al weer niet.
Is al de 2 klacht die ik moet in dienen binnen 1 week.
Ik heb weer voor niks thuis zitten wachten, het raakt tijd dat postnl eens aansprakelijk gesteld gaat worden voor hun uiterst slechte gedrag. En ja ik hoor het al "corona , storing, smoes , excuus , bla bla. Ik zal van af nu altijd uitzoeken of de winkel waar ik iets bestel door postnl laat bezorgen, zo ja bestel ik er niet. Postnl kost winkels klanten.

Wat kunnen ze nog doen ? Over laten nemen door DpD misschien. Oh en Nl uit hun naam halen ik wil niet dat nederland met hun in associatie gebracht wordt .

Ik snap inderdaad dat het niet fijn is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- de Track & Trace code van uw zending;
    - uw e-mailadres