Klacht POSTNL: Postnl kwam niet opdagen

Klachtnummer
# 449449
Gebruiker
De-Vlissinger
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kreeg op de track and trace app bericht dat er vandaag een pakket bezorgd zou worden.
Er kwam niemand opdagen..al weer niet.
Is al de 2 klacht die ik moet in dienen binnen 1 week.
Ik heb weer voor niks thuis zitten wachten, het raakt tijd dat postnl eens aansprakelijk gesteld gaat worden voor hun uiterst slechte gedrag. En ja ik hoor het al "corona , storing, smoes , excuus , bla bla. Ik zal van af nu altijd uitzoeken of de winkel waar ik iets bestel door postnl laat bezorgen, zo ja bestel ik er niet. Postnl kost winkels klanten.

De oplossing

Wat kunnen ze nog doen ? Over laten nemen door DpD misschien. Oh en Nl uit hun naam halen ik wil niet dat nederland met hun in associatie gebracht wordt .

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat het niet fijn is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - de Track & Trace code van uw zending;
    - uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen