Klacht POSTNL: PostNL laat betalen voor avondbezorging en bezorgt helemaal niet, na twee avonden.
Details
De klacht
Betaald voor avondbezorging. Gisterenavond, na melding wanneer het pakket zou worden bezorgd de melding: ‘we hebben je gemist’ Nee hoor, je bent niet gekomen. Vanavond, zelfde verhaal. Ze komen er dus gewoon mee weg. Wordt te laat, geen zin meer, ze halen het maar op de volgende dag na drie uur. Dat betekent dat ik tweeënhalve dag mag wachten op een pakje waar ik speciaal voor avondbezorging heb betaald en vervolgens zelf halen. Ik vind vooral de vanzelfsprekendheid waarmee dit gebeurt zeer kwalijk. Bekijk het maar klant, geen trek meer.De oplossing
Ik wil terugbetaling van € 1,95 hoewel het daar natuurlijk niet om gaat. Ik wil uitleg en excuses. Wat ik nog meer wil is dat ik niet meer in de maling genomen word door PostNL. Als ze niet kunnen bezorgen moeten ze een ander bedrijf beginnen. Ik word er kwaad van dat ze zo makkelijk liegen. Hou daarmee op!!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.