Klacht POSTNL: PostNL laat betalen voor avondbezorging en bezorgt helemaal niet, na twee avonden.

Gebruiker1564569624

Betaald voor avondbezorging. Gisterenavond, na melding wanneer het pakket zou worden bezorgd de melding: ‘we hebben je gemist’ Nee hoor, je bent niet gekomen. Vanavond, zelfde verhaal. Ze komen er dus gewoon mee weg. Wordt te laat, geen zin meer, ze halen het maar op de volgende dag na drie uur. Dat betekent dat ik tweeënhalve dag mag wachten op een pakje waar ik speciaal voor avondbezorging heb betaald en vervolgens zelf halen. Ik vind vooral de vanzelfsprekendheid waarmee dit gebeurt zeer kwalijk. Bekijk het maar klant, geen trek meer.

Ik wil terugbetaling van € 1,95 hoewel het daar natuurlijk niet om gaat. Ik wil uitleg en excuses. Wat ik nog meer wil is dat ik niet meer in de maling genomen word door PostNL. Als ze niet kunnen bezorgen moeten ze een ander bedrijf beginnen. Ik word er kwaad van dat ze zo makkelijk liegen. Hou daarmee op!!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat uw pakket niet is aangeboden. Mijn excuses hiervoor. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Klopt het dat er nog een toevoeging bij uw huisnummer hoort? Dit zie ik in Track & Trace staan, maar niet bij uw privé gegevens die u hier heeft ingevuld.

- Heeft u ook geen briefje in de brievenbus gevonden?

- Werkt uw deurbel naar behoren? (Dit moet ik in de klacht vermelden wanneer er wel
    een briefje is achter gelaten)

- Wat is uw e-mail adres?

- Heeft u de kosten voor avondbezorging aan ons betaald of aan de verzender? Als dit via ons is gegaan en de toevoeging klopt en u heeft geen briefje/niet aangebeld dan mag ik restitutie voor u aanvragen. Hiervoor ontvang ik dan tevens graag uw IBAN nummer en de tenaamstelling die hierbij hoort.

Bedankt voor uw reactie. Ik heb dit doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Deze zal het met de bezorger bespreken en de nodige maatregelen nemen om herhaling te voorkomen. Dit wordt verder intern verwerkt, u ontvangt geen terugkoppeling op de afhandeling. Wel mag u uiteraard snel verbetering verwachten met de bezorging naar uw adres.