Klacht POSTNL: PostNL laat consument haar werknemers terecht wijzen.

Beste mensen van PostNL,
Tot op heden heb ik geen oplossing voor mijn klacht van u mogen ontvangen op het beschadigen van mijn brievenbus door de postbode. Op mijn voicemail stond een bericht waarin werd gemeld dat de postbode contact op zou nemen met mij om het samen op te lossen. Dat verbaast mij aangezien ik niet de werkgever van de postbode ben, maar PostNL. Dus een gesprek met de postbode dient u te hebben. Voorts heb ik mijn brievenbus moeten laten maken waardoor ik kosten heb gemaakt en tevens heb ik het bedrijf gevraagd dat het pakket heeft verstuurd ook een klacht bij PostNL in te dienen. Pakketten dienen te worden afgeleverd, niet tussen de brievenbus en de muur worden gepropt.

Geachte heer, mevrouw Bijster,Jammer om te vernemen dat uw klacht nog niet is opgelost. Uiteraard hebben wij de bezorger hierop aangesproken. Wij hebben u meerdere malen geprobeerd te bellen en geprobeerd een afspraak met u te maken zonder resultaat. Heeft u anders een e-mailadres voor mij? Vriendelijke groet,
    An
    Inge
    Beste An, Ik heb mijn e-mailadres al 3 weken geleden al aan je doorgegeven. PostNL stond eenmaal op mijn voicemail met de mededeling of ik de bezorger zou willen aanspreken als ik hem zie. Ik kon niet terugbellen aangezien er vanaf een prive nummer was gebeld. Graag ontvang ik dan ook een telefoonnummer waar ik het schadebedrag kan doorgeven. PostNL is de werkgever van de bezorger dus ik ga er vanuit dat u dit afhandelt.
    Geachte heer, mevrouw Bijster,

Wat ontzettend spijtig te horen dat uw klacht nog niet is opgelost. Er is bij ons helaas geen email adres bekend en hierdoor heeft mijn collega van het onderzoeksteam ook geen email naar u kunnen toesturen. Volgens mijn gegevens zou de bezorger bij u langs gaan om het probleem op te lossen. Ik begrijp uit uw bericht dat dit nog niet is gebeurd. Graag ontvang ik van u uw email adres zodat ik het onderzoek kan heropenen. U mag deze gegevens ook sturen via de telefoon, chat of social media. Op die manier kunnen we u direct van dienst zijn.

Lotte
    PostNL Klantenservice.
    Beste Lotte,

Hartelijk dank voor uw reactie. Kunt u doorgeven onder welk dossiernummer mijn klacht staat geregistreerd? En welke afdeling van PostNL (telefoonnummer / e-mail adres) mijn klacht in behandeling heeft?
    Geachte heer, mevrouw Bijster,

Hartelijk dank voor uw reactie. U kunt gewoon uw adresgegevens en de barcode doorgeven. Op die manier kan mijn collega de klacht erbij zoeken in het systeem.

Lotte
    PostNL Klantenservice.