Klacht POSTNL: postnl laat mensen stikken

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 358198
Gebruiker
jo
Datum
1 reactie

Details

Klacht

mijn brievenbus post met 3s code is gestolen van de postbode
deze was niet verzekerd ik vind postnl een waardeloos bedrijf
normaal verwacht je toch minimaal een briefje in de brievenbus met deze informatie nu geld weg en pakketje weg
zelfs als je belt word deze informatie niet doorgegeven
toch raar dat ik mij moet verzekeren voor deze zaken
post nl moet toch verzekerd zijn voor dit soort zaken en niet
alles bij een betalende klant leggen

Gewenste oplossing

mijn geld terug
Geboden oplossing
verzender zwijgt in alle talen geen contact meer dus die heeft zijn geld als de postcode aangeeft dat zijn post tas is gestolen waarom moet er dan onderzoek plaats vinden ik heb zoo een hekel aan plak en past antwoorden zoiets komt echt nep over waarom is postnl niet verzekerd
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een postzending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is zeker niet fijn dat de zending niet bij u is aangekomen. U kunt het beste contact met de afzender opnemen voor deze zending. De afzender kan namelijk een onderzoek naar deze zending opstarten. Dan kan worden onderzocht wat er met de zending gebeurd is.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen