Klacht POSTNL: PostNL leugens

remko55

Pakketje verstuurd.. zou de eerst volgende dag aankomen. Je raad het nooit.. niet aangekomen.

Het gaat hier om een brievenbus pakketje.

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice van PostNL en daar word je gewoon compleet van het kastje naar de muur gestuurd! Ik vroeg hoe het zat met het pakketje en ik krijg dood leuk te horen dat diegene waar ik het heen heb gestuurd niet thuis was.. terwijl het een BRIEVENBUS pakketje was onzin dus!

Dat heb ik ook tegen de medewerker gezegd maar die hing dood leuk op.

Nog een keer gebeld. Gevraagd naar de leidinggevende.. het is dus blijkbaar ONMOGELIJK om een leidinggevende te spreken. De medewerker wou nog wel even voor me kijken of zij wat kon doen.. krijg ik te horen dat het pakketje morgen moet aankomen want de bezorger werkt niet meer rond deze tijd (na 17:00)

Nog een keer gebeld gekeken of ik nu wel de leidinggevende aan de lijn kon krijgen.. en nee hoor word mij dood leuk verteld dat er een regel is dat ik geen leidinggevende mag spreken. De medewerker gaat ook voor me kijken wat ze voor me kan doen. Komt uit dat het pakketje waarschijnlijk nog voor 22:00 aankomt.. DUS 3 VERSCHILLENDE VERHALEN. Dit slaat in mijn ogen echt totaal nergens op.

Oh en niet te vergeten alle keren dat ik heb gebeld waren er nog 60+(!) wachtende voor mij.. ik weet niet of dat normaal is bij jullie maar bij mij op het werk is 60 + wachtende niet normaal en dan laat je bijvoorbeeld mensen iets langer over werken als zo druk is.

Al met al zijn er alleen maar leugens tegen mij verteld en dit zal zeker een “officieel” klacht worden tegen de medewerkers en postNL zelf. Wees dan eerlijk tegen de klant.

Liefste medewerkers ontslaan maar dat kan ik niet vragen. Zie maar hoe je het op lost maar stop met leugens te vertellen tegen je klanten!!!!!!!!

Geachte heer, mevrouw Barlow,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u niet goed geholpen bent door de klantenservice en heeft u nog steeds uw brievenbus pakket niet ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik wil u aller eerst mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Ik heb voor u gekeken naar de zending en ik zie inderdaad dat het de postbode niet meer is gelukt om de zending bij u te bezorgen. Mocht u de zending vandaag ook niet ontvangen dan kunt u het beste contact met de afzender opnemen. De afzender kan namelijk contact met ons opnemen zodat er een onderzoek wordt gestart.

De afzender is de gene die het onderzoek moet starten omdat de afzender de opdrachtgever en onze klant is. Hij heeft voor de zending betaald en geeft aan waar het naar toe moet.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Jurgen

remko55
Uiteindelijke oplossing KIJK NAAR WAT IK ZEG IK BEN DE AFZENDER EN ER WORD VOLLEDIG TEGEN MIJ GELOGEN DOOR DE KLANTENSERVICE DUS DAAR HEB IK GEEN VERTROUWEN MEER IN!!